  • 1. Data: 2005-04-17 21:49:04
    Temat: TOiP Millenium?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Czy mi się wydaje, czy Millenium nie ma swojej stronie TOiPa? Jesli tylko
    mi sie nie udało znależć ani wygooglać, to poprosiłbym o linka.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-04-17 21:54:06
    Temat: Re: TOiP Millenium?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    www.mille.pl -> linia bizesowa -> cennik (prawy dolny róg)

  • 3. Data: 2005-04-18 05:31:29
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d3ultk$1if$1@news.elsat.net.pl...

    > www.mille.pl -> linia bizesowa -> cennik (prawy dolny róg)

    http://www.millenet.pl/Millennium/produkty_i_uslugi/
    cennik/?_a=4589

  • 4. Data: 2005-04-18 06:38:29
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> wrote in message
    > Czy mi się wydaje, czy Millenium nie ma swojej stronie TOiPa? Jesli tylko
    > mi sie nie udało znależć ani wygooglać, to poprosiłbym o linka.

    jest ukryty po prawej stronie ekranu na samym dole. tylko musisz wejsc w
    jakas linie produktowa z menu na gorze (mille, mille biznes, etc)