  • 21. Data: 2005-04-19 15:44:33
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Sun, 17 Apr 2005 23:49:51 +0200,
    "taora" <t...@g...pl> napisał(a):

    ---->Użytkownik "Rokefeler" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    ---->news:d3ulee$5eu$1@korweta.task.gda.pl...
    ---->
    ---->> 100zł
    ---->
    ---->kiedys sprzedalam na allegro cos ze srebra. wyslalam kupujacemu i poczta to
    ---->zagubila. kazali mi w reklamacji napisac, ile oczekuje zwrotu (a nie ine
    ---->bylo warte). napisalam, ze oczekuje 100 zl, a oni mi jeszcze dodali za
    ---->znaczek:) wiec sadze, ze wystarczy zwyklym poleconym.
    ---->

    A co z kartą ? Czy wysyłać w całości czy wcześniej pociąć ?

    --
    Grzegorz

  • 22. Data: 2005-04-19 16:04:42
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ---->
    > ---->
    >
    > A co z kartą ? Czy wysyłać w całości czy wcześniej pociąć ?

    nadetnij wzdłuż paska .... ja tak zrobiłem

  • 23. Data: 2005-04-19 16:23:05
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > A co z kartą ? Czy wysyłać w całości czy wcześniej pociąć ?

    Ja nie wysłałem i nie zastrzegłem. Konto zostało zamknięte bez problemu.

    Pozdrawiam
    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 24. Data: 2005-04-19 17:29:36
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości

    > A co z kartą ? Czy wysyłać w całości czy wcześniej pociąć ?

    dla swojego bezpieczenstwa - zawsze tnij!

  • 25. Data: 2005-04-19 17:58:55
    Od: "stefan" <e...@b...pl>

    > dlaczego wartosciowym - ile wart jest ten token? i nie mozna oddac tego w
    > ich oddziale w wwie?

    gdzie jest ten oddzial? al. Jana Pawła II 15? powiem szczerze, ze otworzylem
    rachunek i nawet go jeszcze nie aktywowalem, a juz go zamykam :) i co gorsza
    o zmianach dowiedzialem sie z forum :\\

  • 26. Data: 2005-04-20 19:05:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    stefan napisał:

    > gdzie jest ten oddzial? al. Jana Pawła II 15? powiem szczerze, ze
    > otworzylem rachunek i nawet go jeszcze nie aktywowalem, a juz go
    > zamykam :) i co gorsza o zmianach dowiedzialem sie z forum :\\

    Taki wysoki, szklany, półokrągły wieżowiec przy Rondzie ONZ.

    K.