  • 1. Data: 2005-04-17 19:40:39
    Temat: VW jest bardzo dobry pomimo opłat
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    Uważam, że bezmyślna nagonaka na VW za to, ze pobiera minimalną (na rynku)
    opłate za swoje usługi, na wysokim niemieckim poziomie jest głupia.

    Bezpłatne przelewy, karty, wypłaty z milona bankomatów, wyciagi itd to mało?

  • 2. Data: 2005-04-17 19:44:56
    Temat: Re: VW jest bardzo dobry pomimo opłat
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bERENICE napisał(a):

    > Bezpłatne przelewy, karty, wypłaty z milona bankomatów, wyciagi itd to mało?

    No nieźle... a gdzie naliczyłeś ten milion? :-)

  • 3. Data: 2005-04-17 19:52:58
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 21:44, Wojciech Nawara wrote:

    > No nieźle... a gdzie naliczyłeś ten milion? :-)

    PKOBP ma z 1800, więc... to chyba taka fikcja literacka.

    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-04-17 20:07:43
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    bERENICE wrote:
> [...]
    > opłate za swoje usługi, na wysokim niemieckim poziomie jest głupia.
    >
    > Bezpłatne przelewy, karty, wypłaty z milona bankomatów, wyciagi itd to mało?

    Brawo!

    Grunt to wypłacać codziennie z innego bankomatu.

    Tomek

  • 5. Data: 2005-04-17 20:31:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3uebf$qh$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech Nawara wrote:

    > No nieźle... a gdzie naliczyłeś ten milion? :-)

    A może chodzi o tę, co to zachodzi od tyłu i kopie w tyłek? :)

    Renata

  • 6. Data: 2005-04-17 20:41:11
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    bERENICE napisał(a):

    > Uważam, że bezmyślna nagonaka na VW za to, ze pobiera minimalną (na rynku)
    > opłate za swoje usługi, na wysokim niemieckim poziomie jest głupia.

    Protestuję stanowczo przeciwko używaniu w stosunku do VW określenia "wysoki
    niemiecki poziom" :>

    Niemcy mogą się obrazić i skierować przeciwko Tobie sprawę do sądu o obrazę
    uczuć bankowych ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-04-17 20:49:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Markus Sprungk <z...@c...cy>
    w wiadomości <news:14vp6uo3weg8y.1pe5128zqcj7r$.dlg@40tude.net> wstukał:

    ^-------------------------------^
> [...]
    > niemiecki poziom" :>
    >
    > Niemcy mogą się obrazić i skierować przeciwko Tobie sprawę do sądu o obrazę

    Dobry prawnik pewnie by sie wykpił -- przecinek jest w nie tym miejscu ;O

    --
    Wkrętak jest do wkrętów. Stacja FDD to poważna sprawa, wkrętakiem mozesz
    uszkodzic dyski twarde.

  • 8. Data: 2005-04-18 09:20:38
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    bERENICE wrote:
> [...]
    > opłate za swoje usługi, na wysokim niemieckim poziomie jest głupia.
    >
    > Bezpłatne przelewy, karty, wypłaty z milona bankomatów, wyciagi itd to mało?

    Nie zapomnij o bezplatnej muzyce przez telefon.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 9. Data: 2005-04-18 09:21:11
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bERENICE" <b...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d3uebr$8tp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > opłate za swoje usługi, na wysokim niemieckim poziomie jest głupia.
    >
    > Bezpłatne przelewy, karty, wypłaty z milona bankomatów, wyciagi itd to

    1. Tak jest dobry dla osób, które wykonują ponad 10 przekewów mies (w
    porównaniu z mBankiem, Inteligo i wieloma innymi).
    2. Jest dobry dla osób, które potrzebują wypłacać ponad 400 zł z każdego
    bankomatu w PL bezpłatnie.
    3. W PL jest coś koło 7500 tys bankomatów więc z kąd tem milion. Z
    bankomatów za granicą wypłaty bez względu na wielkość nie są darmowe.

    Reasumując dla niektórych osób VWBD nadal jest niezłą ofertą, ale dla
    większości lepiej opłaca się znacznie bardziej funkcjonalny mBank nie mówiąc
    o innych bankach.

  • 10. Data: 2005-04-18 09:42:48
    Temat: Dla kogo nowy-stary VW Bank
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Paweł Nyczaj wrote:
    > Użytkownik "bERENICE" <b...@h...com> napisał w
    > wiadomości news:d3uebr$8tp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 1. Tak jest dobry dla osób, które wykonują ponad 10 przekewów mies (w
    > porównaniu z mBankiem, Inteligo i wieloma innymi).
    Ale nie potrzebują 100% pewności, że zlecenia jednorazowe wyjdą zgodnie
    z planem.
    > 2. Jest dobry dla osób, które potrzebują wypłacać ponad 400 zł z każdego
    > bankomatu w PL bezpłatnie.
    Prawda.
    > 3. W PL jest coś koło 7500 tys bankomatów więc z kąd tem milion. Z
    > bankomatów za granicą wypłaty bez względu na wielkość nie są darmowe.

    "skąd"
    > Reasumując dla niektórych osób VWBD nadal jest niezłą ofertą, ale dla
    > większości lepiej opłaca się znacznie bardziej funkcjonalny mBank nie mówiąc
    > o innych bankach.

    To prawda - zawsze jest jakaś nisza.
    Tylko ja jej po prostu nie potrafię dostrzec...

    Dlaczego:
    Ad 1) jeśli ktoś dokonuje wiele przelewów i zleceń to chciałby mieć
    pewność, że one wyjdą zgodnie z harmonogramem.
    Tu tego się nie zapewniło. Przekonałem się na własnej skórze.
    Ad 2) Nie znam osób, które wypłacają "większe" kwoty, czyli > 400 PLN
    często. Gdyby taka osoba musiała to robić, to poszuka raczej banku z
    licznymi bankomatami. Trudno mi uwierzyć, że ktoś musi mieć możliwość
    częstych wypłat >400 PLN w losowych bankomatach.
    Ad 3) Sztuka dla sztuki. Chyba, że chodzi o wypłaty dla zasady - co
    dzień inny bankomat. Ale nie sądzę, że do takich koneserów jest
    dedykowana ta usługa.

    Tomek

    PS. Na prawdę jednak próbuję to zrozumieć i:
    A) Chyba, że osoby handlujące na allegro...
    Duża liczba przelewów ale na niskie kwoty + chęć wypłat...
    No tak ale wybierze raczej wtedy Lukasa i będzie wpłacać i wypłacać
    środki w placówce...
    B) Osoby często podróżujące...
    Konieczny dostęp do bankomatów z niskimi opłatami...
    Tak, hmmm, ale nie prościej płacić kartą?
    Można ponadto wybrać jakiś inny bank, gdzie wypłaty są całkowicie
    bezpłatne, a o przelewy się nie troszczyć?
    np. mBank + BOŚ?
    C) Chyba, że turysta allegrowicz, często podróżujący i mocno handlujący.
    To by był chyba odpowiedni wybór.