  • 11. Data: 2004-01-29 16:01:57
    Temat: Re: vw-czy mozna otworzyc konto wspolne?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Dorota Kulas" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bv96p3$98v$1@korweta.task.gda.pl...

    > Może coś się zmieniło? Proponuję dzwonić na infolinię:

    nie sie nie zmienilo-dzis dzwonilam:(

  • 12. Data: 2004-01-29 16:02:33
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvaeo7$2an$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie można założyć rachunku wspólnego, ale można mieć do swojego
    > pełnomocnika.

    a czy pensja pelnomocnika moze przychodzic na moje konto?

  • 13. Data: 2004-01-29 16:09:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > a czy pensja pelnomocnika moze przychodzic na moje konto?

    Jeśli Twój pracodawca zgodzi się przelewać pesję na konto należące do innej
    osoby...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 14. Data: 2004-01-29 22:36:39
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości
    > Przy czym te pełnomocnictwo jest o kant stołka potłuc. Pełnomocnikowi
    musisz
    > udostępnić SWÓJ numer klienta, SWÓJ telekod, SWÓJ token i SWOJE hasło.

    wojtek jest zly - bo nie moze ukryc swojej lokaty przed pelnomocnikiem
    (żoną?) i tyle :-)))

    faktem jest ze najbardziej ekonomicznie jest, aby
    - kazda z osob zalozyla swoje konto
    - nastepnie udzielic sobie potem wzajemnie upowanienia dp konta
    - nie bedzie z tego 2-ch kart do 1 konta - ale po jednej karcie bezplatnej -
    do 2-ch offliniowych kont
    - beda z tego jednak 2 osobne i niezle ubezpieczenia :-)
    - bedzie widac kto sklada zlecenie
    - kazdy bedzie mial swoj token osobny
    -i kazdy bedzie widzial wszystkie konta

    > W przypadku e-direct to ja mogę to zrobić bez żadnych pełnomocnictw i
    innych
    > dupereli. Nie będzie żadnej różnicy, bo system nie widzi kto składa
    > zlecenie.

    jw

    > Durnie jest też rozwiązana dyspozycja na wypadek śmierci. Gdybym chciał
    mieć
    > coś takiego do lokat - trzeba zawsze wysyłać osobną dyspozycję pocztą, po
    > założeniu każdej lokaty. Nie można zrobić dyspozycji dotyczącej WSZYSTKCH
    > rachunków klienta... Durne...

    maja lokaty ktore nie wymagaja osobnego pelnomocnictwa, ale ostatnio
    pojaiwly sie lokaty, w ktorych mozna wyznaczyc osobe trzecia jako
    pobierajaca profity z ubezpieczenia do tej lokaty - czyli skladasz dodatkowa
    dyspozyzcje na dodtakowee (poza profitami z lokaty) ubezpieczenie !

    Dyspozycja na wypadek smierci obejmuje wowczas osobe upowazniona, a
    ubezpieczenie dodawane bezplatnie do tej lokaty (na znaczna czaem kwote)
    wyplacane jest osobie wskazanej dodatkowo - ktora nie musi byc przeciez
    pelnomocnikiem
    :-)
    w najczestszym przypadku moze byc tak, ze po smierci skladjacego lokate -
    kwota lokaty wyplacana jest pelnomocnikowi (np zonie najczesciej) a
    skladajac lokate mozna wskazac kogos innego (corke/syna/kochanke) jako te
    ktora dostanie wyplate z ubezpieczenia dawanego za darmoche) do tej lokaty
    ps
    w przypadku smierci - wolalbym byc ta ww kochanka :-)) niz zona :-) bo
    roznica jest jak 1:10 :-) alobo i wiecej
    vw idealem nie jest - ale dodawane gratis ubezpieczenie warte jest bycia ich
    kientem

  • 15. Data: 2004-01-29 22:54:39
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > wojtek jest zly - bo nie moze ukryc swojej lokaty przed pelnomocnikiem
    > (żoną?) i tyle :-)))

    Wojtek nie ma żony i ma nadzieję, że prędko małżeństwa nie popełni. :-)
    A zły jest z zasady. ;-)

> [...]
    bezplatnej -
    > do 2-ch offliniowych kont
    > - beda z tego jednak 2 osobne i niezle ubezpieczenia :-)

    O właśnie.

> [...]
    dodatkowa
    > dyspozyzcje na dodtakowee (poza profitami z lokaty) ubezpieczenie !

    [big ciach]
    Po pierwszym przeczytaniu tego muszę stwierdzić, że nie zrozumiałem, nastąpi
    podejście numer dwa, ale to już najprawdopodobniej jutro, po kilku godzinach
    snu. :-)
    A dodam tylko, że nie interesowałem się póki co innymi lokatami niż lokata
    plus. Ale, jak mówię, jutro spróbuję zrozumieć o czym Ty do mnie rozmawiasz
    i przeanalizuję. :-D

  • 16. Data: 2004-02-02 21:03:48
    Temat: Re: vw-czy mozna otworzyc konto wspólne?
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Jakie to ubezpieczenie?
    JaC

  • 17. Data: 2004-02-02 21:11:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > maja lokaty ktore nie wymagaja osobnego pelnomocnictwa,

    Jak się zwią? Do Lokaty Plus trzeba osobne.

> [...]
    dodatkowa
    > dyspozyzcje na dodtakowee (poza profitami z lokaty) ubezpieczenie !

    Tutaj rozumiem, że mówisz o Lokata Plus Certyfikat, które właśnie założyłem.
    :-)

  • 18. Data: 2004-02-02 21:12:05
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik " 666" <6...@p...polbox.com> napisał w wiadomości