    From: "krab" <_...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: vw-czy mozna otworzyc konto wspolne?
    Date: Thu, 29 Jan 2004 23:36:39 +0100

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości
    > Przy czym te pełnomocnictwo jest o kant stołka potłuc. Pełnomocnikowi
    musisz
    > udostępnić SWÓJ numer klienta, SWÓJ telekod, SWÓJ token i SWOJE hasło.

    wojtek jest zly - bo nie moze ukryc swojej lokaty przed pelnomocnikiem
    (żoną?) i tyle :-)))

    faktem jest ze najbardziej ekonomicznie jest, aby
    - kazda z osob zalozyla swoje konto
    - nastepnie udzielic sobie potem wzajemnie upowanienia dp konta
    - nie bedzie z tego 2-ch kart do 1 konta - ale po jednej karcie bezplatnej -
    do 2-ch offliniowych kont
    - beda z tego jednak 2 osobne i niezle ubezpieczenia :-)
    - bedzie widac kto sklada zlecenie
    - kazdy bedzie mial swoj token osobny
    -i kazdy bedzie widzial wszystkie konta

    > W przypadku e-direct to ja mogę to zrobić bez żadnych pełnomocnictw i
    innych
    > dupereli. Nie będzie żadnej różnicy, bo system nie widzi kto składa
    > zlecenie.

    jw

    > Durnie jest też rozwiązana dyspozycja na wypadek śmierci. Gdybym chciał
    mieć
    > coś takiego do lokat - trzeba zawsze wysyłać osobną dyspozycję pocztą, po
    > założeniu każdej lokaty. Nie można zrobić dyspozycji dotyczącej WSZYSTKCH
    > rachunków klienta... Durne...

    maja lokaty ktore nie wymagaja osobnego pelnomocnictwa, ale ostatnio
    pojaiwly sie lokaty, w ktorych mozna wyznaczyc osobe trzecia jako
    pobierajaca profity z ubezpieczenia do tej lokaty - czyli skladasz dodatkowa
    dyspozyzcje na dodtakowee (poza profitami z lokaty) ubezpieczenie !

    Dyspozycja na wypadek smierci obejmuje wowczas osobe upowazniona, a
    ubezpieczenie dodawane bezplatnie do tej lokaty (na znaczna czaem kwote)
    wyplacane jest osobie wskazanej dodatkowo - ktora nie musi byc przeciez
    pelnomocnikiem
    :-)
    w najczestszym przypadku moze byc tak, ze po smierci skladjacego lokate -
    kwota lokaty wyplacana jest pelnomocnikowi (np zonie najczesciej) a
    skladajac lokate mozna wskazac kogos innego (corke/syna/kochanke) jako te
    ktora dostanie wyplate z ubezpieczenia dawanego za darmoche) do tej lokaty
    ps
    w przypadku smierci - wolalbym byc ta ww kochanka :-)) niz zona :-) bo
    roznica jest jak 1:10 :-) alobo i wiecej
    vw idealem nie jest - ale dodawane gratis ubezpieczenie warte jest bycia ich
    kientem