  • 1. Data: 2004-01-28 19:33:50
    Temat: vw-czy mozna otworzyc konto wspolne?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    chodzi mi o pakiet standard. zaczelam wypelniac formularz, ale nie widze
    opcji do podania danych drugiej osoby...:(

  • 2. Data: 2004-01-28 19:38:22
    Temat: Re: vw-czy mozna otworzyc konto wspolne?
    Od: Dorota Kulas <d...@p...com>

    rena <r...@a...pl> wrote:
    > chodzi mi o pakiet standard. zaczelam wypelniac formularz, ale nie widze
    > opcji do podania danych drugiej osoby...:(

    W tej chwili nie ma takiej możliwości - tak odpowiedział
    pracownik VW na zadane przeze mnie podobne pytanie (mail wewnętrzny).

    --
    Dorota Kulas
    d...@p...com

  • 3. Data: 2004-01-28 19:40:50
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv92qr$27d$...@m...aster.pl,
    rena <r...@a...pl>:
    > chodzi mi o pakiet standard. zaczelam wypelniac formularz, ale nie
    > widze opcji do podania danych drugiej osoby...:(

    Nie oplaca sie - druga karta bedzie b. droga. Zalozcie 2 konta.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-28 19:41:53
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Dorota Kulas" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > W tej chwili nie ma takiej możliwości - tak odpowiedział
    > pracownik VW na zadane przeze mnie podobne pytanie (mail wewnętrzny).

    o rany - to strasznie niedobrze:((((( to chyba dlugo z mbanku nie
    uciekne...oferta lukasa slaba, inne banki drogie. cala nadzieja byla w tym
    vw......:(

  • 5. Data: 2004-01-28 19:45:38
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie oplaca sie - druga karta bedzie b. droga. Zalozcie 2 konta.

    jesli dla pelnomocnika, to tak. gdyby to bylo konto wspolne, to by byla za
    darmo.

  • 6. Data: 2004-01-28 19:50:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie oplaca sie - druga karta bedzie b. droga. Zalozcie 2 konta.

    To można, ale się nie opłaca czy nie można? :))

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-01-28 19:59:03
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv93vf$b2u$...@i...gazeta.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bv9387$rpf$1@topaz.icpnet.pl...

    > To można, ale się nie opłaca czy nie można? :))

    Nie wnikalem, czy mozna, poniewaz wiem, ze sie nie oplaca ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-01-28 20:41:07
    Od: Dorota Kulas <d...@p...com>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To można, ale się nie opłaca czy nie można? :))

    To może ja zacytuje tego maila:

    Data: 03.12.2003, 14:05:37
    Temat: ODP: Konto wspólne
    Treść: W chwili obecnej nie oferujemy rachunków wspólnych. Z poważaniem,
    [imię nazwisko]
    Autor: Bank

    Może coś się zmieniło? Proponuję dzwonić na infolinię:
    0801161616

    Dorota Kulas
    d...@p...com

  • 9. Data: 2004-01-29 08:02:40
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > To można, ale się nie opłaca czy nie można? :))

    Nie można założyć rachunku wspólnego, ale można mieć do swojego
    pełnomocnika.
    Dla niego można też zamówić kartę, ale to kosztuje 60 zł.
    Drogo.

    MichalL

  • 10. Data: 2004-01-29 10:27:06
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvaeo7$2an$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie można założyć rachunku wspólnego, ale można mieć do swojego
    > pełnomocnika.
    > Dla niego można też zamówić kartę, ale to kosztuje 60 zł.
    > Drogo.

    Przy czym te pełnomocnictwo jest o kant stołka potłuc. Pełnomocnikowi musisz
    udostępnić SWÓJ numer klienta, SWÓJ telekod, SWÓJ token i SWOJE hasło.
    W przypadku e-direct to ja mogę to zrobić bez żadnych pełnomocnictw i innych
    dupereli. Nie będzie żadnej różnicy, bo system nie widzi kto składa
    zlecenie.
    W przypadku IVRa - też na cholerę pełnomocnictwa. A w przypadku kontaktu z
    konsultantem też nie ma problemu, o ile osoba jest tej samej płci - bo
    konsultanci nie pytają zupełnie o nic po zalogowaniu lub CO NAJWYŻEJ jedynie
    o numer klienta.

    Co ciekawe nikt nie potrafi mi wyjaśnić co jest wtedy, kiedy pełnomocnictwo
    dotyczy na przykład tylko jednego rachunku, a po przekazaniu haseł, PINów,
    tokenów i takie tam - ma się dostęp do wszystkiego, co tylko możliwe...

    Durnie jest też rozwiązana dyspozycja na wypadek śmierci. Gdybym chciał mieć
    coś takiego do lokat - trzeba zawsze wysyłać osobną dyspozycję pocztą, po
    założeniu każdej lokaty. Nie można zrobić dyspozycji dotyczącej WSZYSTKCH
    rachunków klienta... Durne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl