  • 1. Data: 2008-12-18 16:51:15
    Temat: volkswagen nowe konto za free
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    plus konto, darmowe, ale oczywiście na niby
    bo token do transakcji internetowych 36zł/rok
    przelew przez teleoperatora 1zł

  • 2. Data: 2008-12-18 17:43:33
    Temat: Re: volkswagen nowe konto za free
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zawsze tak było - odkąd pamiętam ;]

    Był czas kiedy token był bez opłat.
    Po tym czasie można było z niego zrezygnować i operować kanałem tel.

  • 3. Data: 2008-12-18 18:03:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gie244$ncf$1@inews.gazeta.pl...

    > Był czas kiedy token był bez opłat.
    > Po tym czasie można było z niego zrezygnować i operować kanałem tel.

    sądziłem że to konto plus to nowość u nich

  • 4. Data: 2008-12-18 20:14:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > sądziłem że to konto plus to nowość u nich

    Jest od samego początku.

  • 5. Data: 2008-12-18 20:54:16
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gie244$ncf$1@inews.gazeta.pl...

    > sądziłem że to konto plus to nowość u nich

    dobra nowosc korzystam cvhyba z 7 lat jeszcze zanim wprowadzili e-direct.
    Konto ciekawe ale placenie za token zniecheca w obliczu coraz wikszj liczby
    dobrych i dobrze oprocentowanych kont wiec pewnie niedlugo umrze, sam chyba
    zrezygnuje z tego Plus Konta. Szkoda ze VW nie chce oferowac bezplatnych
    kont bo bank bardzo fajny odkad pamietam.

  • 6. Data: 2008-12-18 21:54:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sam chyba zrezygnuje z tego Plus Konta. Szkoda ze VW nie chce oferowac
    > bezplatnych kont bo bank bardzo fajny odkad pamietam.
    zasugerowałem się reklamą ;-p
    używalem directa kiedy był jeszcze bezpłatny a mbank wprowadził opłaty za
    przelewy
    wówczas nie zwróciłem uwagi na plus konto bo nie było za bardzo co
    oszczędzać

  • 7. Data: 2008-12-19 06:39:34
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gie244$ncf$1@inews.gazeta.pl...

    > Był czas kiedy token był bez opłat.
    > Po tym czasie można było z niego zrezygnować i operować kanałem tel.

    Dokładnie.
    W sumie kiedyś nawet % mieli na Pluskoncie przyzwoite .... teraz tylko
    lokata nadaje się dla ludzi ;]

  • 8. Data: 2008-12-19 16:52:15
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>