  • 1. Data: 2002-02-18 10:41:42
    Temat: visa elektron m-banku
    Od: <l...@M...net>

    Czy ktoś wie : po ilu błędnych logach(zły PIN) bankomat zjada kartę m-banku ?

  • 2. Data: 2002-02-18 13:46:59
    Temat: Re: visa elektron m-banku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktoś wie : po ilu błędnych logach(zły PIN) bankomat zjada kartę
    m-banku ?

    A karta mbanku rozni sie od innych??? :)
    chyba po 3 - na cale szczescie nigdy nie musialem sprawdzac

  • 3. Data: 2002-02-18 20:37:47
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > m-banku ?
    >
    > A karta mbanku rozni sie od innych??? :)
    > chyba po 3 - na cale szczescie nigdy nie musialem sprawdzac

    A zjada? Mojej karty z Inteligo nie zjadło, tylko napisało coś tam nie
    pamiętam co :)
    W Millennium napisało: przekroczona została dopuszczalna ilość prób, czy
    jakoś tak...
    Ale jeszcze nigdy nie zjadło mi karty...

  • 4. Data: 2002-02-18 21:59:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jakoś tak...
    > Ale jeszcze nigdy nie zjadło mi karty...

    Dla testu sprobuj z Euronetem :)

  • 5. Data: 2002-02-18 22:02:26
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Dla testu sprobuj z Euronetem :)

    Bodajże z kartą z mBanku miałem podobną przygodę - w Euronecie... Ale
    sprawdzę... Jako że zdążyłem już dawno zapomnieć pin :))) Jutro dowiecie się
    o wynikach próby.....

  • 6. Data: 2002-02-19 13:46:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bodajże z kartą z mBanku miałem podobną przygodę - w Euronecie... Ale
    > sprawdzę... Jako że zdążyłem już dawno zapomnieć pin :))) Jutro dowiecie
    się
    > o wynikach próby.....

    zjadlo?