  • 1. Data: 2002-02-18 10:09:30
    Temat: Problem z mlinia
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Chcialem opisac cos co sie mi przydarzylo dzisiaj rano.

    Historia zaczela sie gdzies pol roku temu kiedy to otworzylem a nastepnie
    zamknalem konto w mBanku. Wczoraj (niedziele) wyslalem wniosek o ponowne
    otwarcie konta - nowego. Aby nie czerkac, zadzwonilem rano i potwierdzilem
    wniosek oraz nadalem sobie haslo telefoniczne. Nastepnie polaczylem sie po
    raz drugi z konsultantem w celu aktywowania kanalu inetowego. Konsultant
    zweryfikowal moje dane i polaczyl. Niestety ku mojemu zaskonczeniu ponownie
    (po raz trzeci) polaczylem sie z konsulatnem. Wyjasnilem ze nastapila chyba
    jakas pomylka bo zamist do serwisu automatycznego polaczylem sie do
    konsultanta. Przelaczono mnie ponownie z tym samym efektem! Po raz czwarty
    polaczylem sie z konsultantem - mila pania, ktora powiedziala, ze WNIOSKU
    NIE MA. Zadalem wiec pytanie jaki wniosek wczesniej aktywowalem i do jakiego
    rachunku dadawalem kod telefoniczny. Pani zamilkla na pare minut i probowala
    mnie poinformowac iz ktos do 14 dni sie ze mna styknie. Poprosilem o
    polaczenie z przelozonym. Pani zamilkla na pare minut a nastepnie oznajmila
    ze do 2 dni skontaktuje sie ktos ze mna w celu podania nr rachunkui nadania
    hasla inetowego.
    Czy ktos to rozumie? Najpierw jest wniosek i aktywuje telekod, pozniej go
    nie ma i nagle jak poprosilem o polaczenie z szefem ponownie sie znalazl?