  • 1. Data: 2002-02-18 11:06:53
    Temat: kandydat na milionera
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Oglądam sobie w niedzielę teledurniej MILIONERZY i co widzę? Lista
    dziesięciu szczęśliwców zakwalifikowanych do następnego programu,na ostatniej
    pozycji pan... Piotr Ochwał z Katowic...Skąd ja znam to
    nazwisko...???

  • 2. Data: 2002-02-18 11:23:11
    Temat: Re: kandydat na milionera
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Nic z tego- nie udało mu się :-(((
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-18 11:23:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    ostatniej
    > pozycji pan... Piotr Ochwał z Katowic...Skąd ja znam to

    Wydawalo Ci sie
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2002-02-18 13:18:35
    Od: Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Nic z tego- nie udało mu się :-(((

    A kiedy to było nagrywane? I skąd wiesz, że nic? Może nie milion, ale np. 64
    tysiące?

    Paweł

  • 5. Data: 2002-02-18 13:21:24
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4qutt$tmk$...@z...man.szczecin.pl...

    > A kiedy to było nagrywane? I skąd wiesz, że nic? Może nie milion, ale np.
    64
    > tysiące?

    Tak donosza zrodla dobrze poinformowane :-))

    Karol

  • 6. Data: 2002-02-18 13:39:44
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    > Oglądam sobie w niedzielę teledurniej MILIONERZY i co widzę? Lista
    > dziesięciu szczęśliwców zakwalifikowanych do następnego programu,na
    ostatniej
    > pozycji pan... Piotr Ochwał z Katowic

    Ależ w tym BRE muszą nędznie płacić ;)

    Amehat