  • 1. Data: 2002-02-18 10:40:07
    Temat: POMOCY!
    Od: "Bob" <b...@a...pl>

    Witam!

    Mam pytanie:
    Czy jest w Polsce bank w którym mógłbym założyć konto (na firmę) na które
    bez problemów będą mogli wpłacać Rosjanie? Chodzi o to aby Rosyjska firma
    dokonywała przelewu lokalnego (a nie zagranicznego).

    Nie za bardzo mi się podoba wyjazd do Rosji tylko aby założyć konto w banku.

    Słyszałem że jest taki bank w Polsce.

    Bart.

  • 2. Data: 2002-02-18 10:42:03
    Temat: Re: POMOCY!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dokonywała przelewu lokalnego (a nie zagranicznego).
    >
    > Nie za bardzo mi się podoba wyjazd do Rosji tylko aby założyć konto w

    Chyba Kredyt Bank - ma Wilno na 100%, udzialy w banku na Ukrainie, ale
    wiecej nie pamietam

  • 3. Data: 2002-02-18 10:42:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 11:40:07AM +0100, Bob wrote:

> [...]
    > dokonywała przelewu lokalnego (a nie zagranicznego).
    >
    > Nie za bardzo mi się podoba wyjazd do Rosji tylko aby założyć konto w banku.

    Kredyt Bank?

    I pewnie Invest Bank.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-18 10:52:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Chyba Kredyt Bank - ma [...] udzialy w banku na Ukrainie, ale
    > wiecej nie pamietam

    Tego chyba sie pozbyli w ub. roku.

    Maciej

    --