  • 11. Data: 2003-04-06 23:16:03
    Temat: Re: ve w Niemczech, Austrii
    Od: n...@p...onet.pl

    > Odbiegajac troche od tematu, moze juz w maju uda mi sie potestowac karty za
    > granica, poki co posiadam:
    >
    > - VE Inteligo
    > - VE Millennium
    > - VE mBanku
    > - VE Lukasa
    > - Maestro Citka
    >
    > moze uda mi sie pozyczyc od znajomych Maestro Euro26 BZWBK i VE Multibanku i
    > postaram sie jeszcze kupic Maestro przedplacone ING BSK. Jakie inne karty
    > byscie jeszcze widzieli w tescie? Moze udalo by sie mi je zalatwic - planuje
    > zrobic test na 10 kartach.

    Maestro LGnet,
    a jeśli też nowości (ale KK)
    to nowe Visy z mBanku (są duże szanse na rozliczanie w euro)
    no i może ... DC z PKO BP?

  • 12. Data: 2003-04-07 06:56:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Maestro LGnet,
    > a jeśli też nowości (ale KK)
    > to nowe Visy z mBanku (są duże szanse na rozliczanie w euro)
    > no i może ... DC z PKO BP?

    A ze sie tak zapytam kto splaci kredyt za testowe pobranie gotowki KK? Ja
    sie na to nie pisze :)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-04-07 17:57:56
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w

    > a jeśli też nowości (ale KK)
    > to nowe Visy z mBanku (są duże szanse na rozliczanie w euro)

    Skąd pomysł, że Visa może być rozliczana w euro?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 14. Data: 2003-04-07 18:15:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał:

    > Skąd pomysł, że Visa może być rozliczana w euro?

    A co uważasz, ze nie może ?

  • 15. Data: 2003-04-07 18:28:29
    Od: n...@p...onet.pl

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w

    > Skąd pomysł, że Visa może być rozliczana w euro?

    A choćby stąd: http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?
    f=1&i=26697&t=26593&v=t

  • 16. Data: 2003-04-07 18:30:44
    Od: n...@p...onet.pl

    Coś się link posypał, spróbuję jeszcze raz:

  • 17. Data: 2003-04-09 16:40:12
    Od: m...@p...onet.pl

    > Witam.
    >
    > Jako, ze z punktami akceptujacymi karty jest tam rczej slabo, to jednak
    > nigdy nie spotkalem sie z odmowa przyjecia. Jesli to widzimisie kobitki zz
    > lady, to bym wyszedl nie placac - ona ma obowiazek przyjac karte.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    Tylko, że w niektórych sklepach są takie miłe wywieszki: "Only Austria Card".
    Nie pomoże nawet VE Inteligo wydrukowana przez Austria Card ... Choć to też
    Austria Card (zgodnie z wywieszką).

  • 18. Data: 2003-04-09 16:59:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał:

    > Tylko, że w niektórych sklepach są takie miłe wywieszki: "Only Austria Card".
    > Nie pomoże nawet VE Inteligo wydrukowana przez Austria Card ... Choć to też
    > Austria Card (zgodnie z wywieszką).

    Hehe DC mozna płacić ;-)

  • 19. Data: 2003-04-10 10:57:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    Card".
    > Nie pomoże nawet VE Inteligo wydrukowana przez Austria Card ... Choć to

    Dlatego napisalem, ze IMHO Niemcy+plastik=slabiutko. Polska pod tym wzgledem
    jest sporo lepsza.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 20. Data: 2003-04-10 14:12:09
    Temat: Re: karty we Francji
    Od: "Rennes" <r...@N...gazeta.pl>

    Od pewnego czasu jestem we Francji (konto legalnie otworzylem na poczatku
    pazdziernika :-) )i tutejsza Carte bleue - tak tutaj nazywaja VE obowiazkowo
    posiada elektroniczny chip. Niektore terminale pozwalaja na placenie tylko
    kartami z takim chipem.

    Z polskich kart, to idealnie chodzi LG Maestro (poza tym chyba najlepsze
    przeliczniki), natomiast Maestro BZ WBK i VE PKO BP juz wiele razy mi zostalo
    odrzucone.