  • 1. Data: 2003-04-05 09:22:14
    Temat: [Inteligo] Zmiana oprocentowania
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    W związku z ostatnią decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dniem 07.04.2003 r.
    wprowadzamy nowe stawki oprocentowania. Mimo obniżki oprocentowania oferta
    konta Inteligo jest nadal jedną z atrakcyjniejszych na rynku.

    Porównaj zyski z odsetek, które otrzymasz lokując swoje oszczędności na
    koncie Inteligo, z zyskiem, który możesz otrzymać w innym banku.

    Nowe stawki oprocentowania dla kont indywidualnych i wspólnych wynoszą:

    4,80% efektywnie (4,6975% nominalnie) w skali roku dla środków od 50 000 zł,
    2,90% efektywne (2,8622% nominalnie) w skali roku dla środków od 4000 zł do
    49999,99 zł,
    2,50% efektywnie (2,4718% nominalnie) w skali roku dla środków poniżej 4000
    zł.

    Nowe oprocentowanie konta firmowego wynosi:

    2,90% efektywnie (2,8622%) w skali roku dla środków od 50 000 zł,
    1,85% efektywnie (1,8345% nominalnie) w skali roku dla środków do 49999,99
    zł.

    Nowe oprocentowanie rachunków lokat terminowych wynosi:

    lokaty 3-letnia - 3,75% (nominalne)
    lokata Forteca - 3,55% (nominalne)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-04-05 09:38:00
    Temat: Re: [Inteligo] Zmiana oprocentowania
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Toady" <t...@o...pl> napisał:

    > W związku z ostatnią decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dniem 07.04.2003 r.
    > wprowadzamy nowe stawki oprocentowania. Mimo obniżki oprocentowania oferta
    > konta Inteligo jest nadal jedną z atrakcyjniejszych na rynku.

    ROTFL

    > Porównaj zyski z odsetek, które otrzymasz lokując swoje oszczędności na
    > koncie Inteligo, z zyskiem, który możesz otrzymać w innym banku.

    ROTFL^2

    > 2,50% efektywnie (2,4718% nominalnie) w skali roku dla środków poniżej 4000
    > zł.

    W takim tempie to szybko dogonia pekaosa ;D

  • 3. Data: 2003-04-05 09:49:03
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Toady" <t...@o...pl> wrote in message news:b6m7ab$7qu$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Porównaj zyski z odsetek, które otrzymasz lokując swoje oszczędności na
    > koncie Inteligo, z zyskiem, który możesz otrzymać w innym banku.

    Jakoś porównuje z innymi bankami i nijak mi nie wychodzą te ich wykresy.
    Gdzie bym nie chciał włożyć pieniędzy, to zawsze wychodzi, że zarobię więcej
    niż w Inteligo.

    Ale podoba mi sie ich polityka.
    Najpierw promocja pije i przelewam, która jakoś dziwnie przeszła bez echa, a
    jak już ludzie pozanosili (no powiedzmy) do roboty zlecenia przelewania
    wypłat na konto, to 'sru' ich młotkiem po oprocentowniu.
    Nawet pierwsza wyplata nie zdążyła wpłynąć, no ale przecież nie pójdą i dwa
    razy w tym samym tygodniu nie będą zmieniać dyspozycji, bo głupio i księgowa
    będzie krzywo patrzeć.

    No i chyba o to chodziło.

    aaa, zdaje się, że giełda idzie w górę, z takiego dołka to można tylko
    zarobić.

  • 4. Data: 2003-04-05 11:24:51
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Toady wrote:

    > W związku z ostatnią decyzją Rady Polityki Pieniężnej z dniem 07.04.2003 r.
    > wprowadzamy nowe stawki oprocentowania. Mimo obniżki oprocentowania oferta
    > konta Inteligo jest nadal jedną z atrakcyjniejszych na rynku.

    ciekawe czy jak bedzie 1,5 % to haslo reklamowe pozostanie takie same ;)
    "Teraz mozesz zarobic az 1,5%" :)

  • 5. Data: 2003-04-05 14:11:06
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Gonią BZWBK i z nim się porównują. (to dopiero wykres)
    pozdrawiam
    A.

  • 6. Data: 2003-04-06 11:43:27
    Od: "tornado" <N...@k...chip.pl>

    To co oferuja banki to lichwa.

    "Dawanie lichwy jest grzechem" św. Tomasz z Akwinu

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094]
    [rasrob(małpa)klub(dot)chip(dot)pl]

  • 7. Data: 2003-04-06 12:23:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tornado wrote:
    > To co oferuja banki to lichwa.
    > "Dawanie lichwy jest grzechem" św. Tomasz z Akwinu

    Banki pozyczaja w duzej czesci nie swoje pieinadze, musza oplacic
    pracownikow, budynki.
    duza czesc zaroku idzie na reklame, zle dlugi, koszty stale.
    Zobacz ile zarabiaja na przedsiebiorstwach. W wiekszosci to jest
    stawka WIBOR + jakas mala marza.

    A ze na ludnosci zarabiaja? A jak maja nie zarabiac, skoro ludzie
    ywciagaja reke do panstwa, panstwo emituje obligacje, ktore kupuja
    banki i nie oplaca im sie robic pozadnej akcji kredytowej?
    Chca to maja i niech nie narzekaja ;)

  • 8. Data: 2003-04-07 06:12:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 49999,99 zł,
    > 2,50% efektywnie (2,4718% nominalnie) w skali roku dla środków poniżej 4000

    To już nawet ROR klasycznego marmurka takiego jak KB, którego oprocentowanie
    zawsze uważałem za skandalicznie niskie jest teraz porównywalne lub lepsze;
    3,30% dla studentów oraz 2,30% dla pozostałych.

    >Nowe oprocentowanie rachunków lokat terminowych wynosi:
    >lokaty 3-letnia - 3,75% (nominalne)
    >lokata Forteca - 3,55% (nominalne)

    Takie oprocentowanie lokat długoterminowych to juz jest skandal!

> [...]
    > ywciagaja reke do panstwa, panstwo emituje obligacje, ktore kupuja
    > banki i nie oplaca im sie robic pozadnej akcji kredytowej?

    Amra nie zapominaj, że to jest "niby" bank wirtualny w banku marmurkowym.
    Chociaż tendencja jest zgodna z moimi wcześniejszymi uwagami.
    Pozdrowienia Tensor1
    PS. Ciekawe co zrobi mBank.

  • 9. Data: 2003-04-08 19:06:29
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "tornado" <N...@k...chip.pl> skribis:

    >"Dawanie lichwy jest grzechem" św. Tomasz z Akwinu

    Kimze jest sw. tomasz zeby decydowac co jest grzechem a co nie?

    BTW: wyobrazasz sobie polske bez kredytow? Ciekawe czy wszycy
    kredytobiorcy byliby zadowoleni gdyby przez Ciebie im kredyty zabrano :)

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Bez glodowania i liczenia kalorii -

  • 10. Data: 2003-04-08 20:02:26
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > BTW: wyobrazasz sobie polske bez kredytow? Ciekawe czy wszycy
    > kredytobiorcy byliby zadowoleni gdyby przez Ciebie im kredyty zabrano :)
    ale nie kazdy kredyt to lichwa.
    w kazdym razie dla mnie ;-)

    pozdrawiam

    Roman z Pruszkowa :-)))))