  • Data: 2003-09-03 20:36:00
    Temat: Re: uwaga na numery kont: rachunki z ENEA Poznan
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał:
    > Ja mam odczucia podobne do Kate - przeciez to praktycznie uniemozliwia
    > uzywanie zlecenia stalego, bo nic nie jest stale juz.

    No własnie ;-// Też mnie to STRASZNIE wkurza, tym bardziej, że..

    > Polecenia
    > Zaplaty ENEA nie wspiera,

    ;-/

    > zreszta PZ wymaga stalego numeru rachunku.

    Nie wymaga. Mnie nie interesuje na jaki rachunek wierzyciel sobie przelewa za
    pomocą PZ. Zauważ, że w ustanowieniu PZ nie ma podanego nr konta wierzyciela. Np
    Polkomtel.

    [...]
    > I calego przelewu od podstaw - bo formatki znanych mi bankow nie przewiduja
    > edycji numeru rachunku odbiorcy.

    Jest jeden taki system: interBRESOK. Pomimo wybrania formatki mozna edytować nr
    konta.