  • Data: 2003-09-03 22:47:38
    Temat: Re: uwaga na numery kont: rachunki z ENEA Poznan
    Od: "Sebol" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Raczej porządek, o który zabiegali wystawcy faktur. No i nareszcie
    > EBPP (Electronic Bill Presentment and Payment) zaczyna działać.

    W ENEI to na razie speedcollect a nie ebpp. Dla klienta masowego
    nieodzowne. Odmiana EBPP to np.
    http://www.citibank.pl/poland/corporate/polish/prelo
    ad/pi_cc.htm
    (faktury on-line albo citiconnect w rozwijanym z boku menu),
    ale dla klientow ind. to chyba na razie mrzonka.

    Co do mojerachunki.pl to z uwagi na bank bedzie to raczej :)
    http://www.citibank.com/poland/unikasa/ ale chyba jeszcze nie
    teraz. Jesli chodzi o obciazanie kart to poszukajcie pod Kartowe
    Zlecenia Stale (tez w ww. zakladce ../pi_cc.htm. Do PZ i KZS
    (do Unikasy tez) tacy klienci musza sie przekonac, wiec jeszcze
    chwila minie.

    Placilem na numer z poprzedniej faktury i doszlo. Przeciez po drugiej
    kresce (w dawnym wydaniu) jest tylko kod klienta i faktury, system
    to przepuscil - jak jest teraz w NRB nie wiem, ale podejrzewam, ze
    tak samo.