  • 1. Data: 2002-03-03 20:56:10
    Temat: upowaznienie ? Pekao SA
    Od: krzyss <...@k...pl>

    No wiec ktos z mojej rodziny jest w stanach od ponad 10 lat ale ma w
    polsce konto na ktorym na dosc sporo sume pieniedzy. Teraz mnie poprosil
    zebym sie dowiedzial jak ja moge mu te pieniadze przeslac tzn. On by mi
    przyslal upowaznienie notarialne tam zrobione do wyplaty pieniedzy. Czy
    cos takiego da sie zrobic ? co bedzie wymagal odemnie bank jezeli chce
    wyplacic z cudzego konta pieniadze ? a moze upowaznienie notarialne
    poswiadczone przez konsulat RP. ? zaznaczam ze nie jestem pewien czy
    jest to w Pekao SA czy PKO BP bo dopiero mam sie jutro dowiedziec ale
    czy cos takiego wogule da sie zrobic bo mi sie wydaje ze jezeli on nie
    przyjedzie do polski i mnie nie upowazni to moze z tym byc problem. Moze
    ktos juz bawil sie w cos takiego ? a moze zalatwic to jakos inaczej ?
    tzn jezeli to jest konto w pekao sa to chyba moze isc do jakiejs fili w
    stanach i ewentualnie zlozyc takie pismo upowazniajace gorzej jezeli
    jest to pko bp bo oni tam chyba nie maja swoich fili. Aha jezeli to moze
    cos ulatwic to rodzina siedzi w N.Y. Prosze o podpowiedz co z tym fantem
    zrobic
    Z gory dzieki i pozdr.

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ --------- UIN:112815974 --- GG: 611603 ----------- ]

  • 2. Data: 2002-03-04 04:09:18
    Temat: Re: upowaznienie ? Pekao SA
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Osoba ta ma napewno adres banku i telefon to niego. Bank ma jego adres
    zagraniczny (przebywa za granicą od 10 lat). Dzwoni do kierowniczki działu
    obsługi klienta prosi o przelew na siebie do banku w N.Y. Bank nie powinien
    mieć problemu z przelewem z konta właściciela, na inne konto właściciela.
    Żadne upoważnienia nie są potrzebne.
    Pozdrawiam
    Derek

  • 3. Data: 2002-03-04 06:34:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Pekao ma swoj(e) oddział(y) w stanach- co prawda działają one jako oddzielne
    jednostki, ale może to by coś pomogło ?
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-04 07:20:30
    Od: krzyss <...@k...pl>

> [...]
    > mieć problemu z przelewem z konta właściciela, na inne konto właściciela.

    No wlasnie on nawet nie wie czy to pko bp czy pekao sa ... pozatym bank
    nie wie ze on jest zagranica. Czyli twoje rozwiazanie odpada.
    Hmmm pomysle jeszcze

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]

  • 5. Data: 2002-03-04 07:21:45
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Pekao ma swoj(e) oddział(y) w stanach- co prawda działają one jako oddzielne
    > jednostki, ale może to by coś pomogło ?
    > Grzegorz

    No tak ale zdaje sie ze on ma to konto w PKO BP a ci juz chyba nie maja
    oddzialow. :( no nic dzis zadzwonie do banku sie dowiedziec.

  • 6. Data: 2002-03-04 09:08:56
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    Idziesz do ddzialu banku w ktorym ma konto.
    Prosisz o druczek "Polecenia przelewu"
    Wysylasz mu ten druczek poczta/faxem.
    On wypelnia, podpisuje i wysyla (poczta, faxem chyba tez) do oddzialu. Tam
    porownuja podpis na poleceniu z karta wzorow podpisow ktora jest w oddziale,
    i wykonuja przelew.
    Nie potrzeba zadnych upowaznien.
    Dotyczy Pekao SA. (Zubr)

    Pozderawiam.