  • 1. Data: 2002-03-03 20:31:52
    Temat: Fortis Polska na sprzedaz ?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Grupa Fortis planuje sprzedac swoj bank w Polsce, na razie grupa sonduje
    rynek i sprawdza kto jest potencjalnym kupcem. To czwarta zagraniczna
    instytucja zamierzajaca sie wycofac z Polski (m.in. BoA i grupa Zurich) :((
    Fortis ma 20 000 klientow indywidualnych... -nie wiedzialem ze tak malo.
    za weekendowa Rzepa.

  • 2. Data: 2002-03-03 21:05:00
    Temat: Re: Fortis Polska na sprzedaz ?
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Fortis ma 20 000 klientow indywidualnych

    Tylko???

  • 3. Data: 2002-03-03 21:15:38
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Buuu - to trzeba sie kurde wynosic niedlugo??? :(
    > Tylko gdzie?

    Do Citi =)))))

  • 4. Data: 2002-03-03 21:18:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 5. Data: 2002-03-03 21:40:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Do Citi =)))))

    Hmmmm - chargowe tam jakies karty daja??? :)
    Bo kto wie, kto wie ;))) Oczywioscie jak bedzie po Fortisie.. Ale moj
    e-pakiet teraz poszedl sie kochac widzi mi sie...