    From: krzyss <...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: upowaznienie ? Pekao SA
    Date: Sun, 03 Mar 2002 21:56:10 +0100

    No wiec ktos z mojej rodziny jest w stanach od ponad 10 lat ale ma w
    polsce konto na ktorym na dosc sporo sume pieniedzy. Teraz mnie poprosil
    zebym sie dowiedzial jak ja moge mu te pieniadze przeslac tzn. On by mi
    przyslal upowaznienie notarialne tam zrobione do wyplaty pieniedzy. Czy
    cos takiego da sie zrobic ? co bedzie wymagal odemnie bank jezeli chce
    wyplacic z cudzego konta pieniadze ? a moze upowaznienie notarialne
    poswiadczone przez konsulat RP. ? zaznaczam ze nie jestem pewien czy
    jest to w Pekao SA czy PKO BP bo dopiero mam sie jutro dowiedziec ale
    czy cos takiego wogule da sie zrobic bo mi sie wydaje ze jezeli on nie
    przyjedzie do polski i mnie nie upowazni to moze z tym byc problem. Moze
    ktos juz bawil sie w cos takiego ? a moze zalatwic to jakos inaczej ?
    tzn jezeli to jest konto w pekao sa to chyba moze isc do jakiejs fili w
    stanach i ewentualnie zlozyc takie pismo upowazniajace gorzej jezeli
    jest to pko bp bo oni tam chyba nie maja swoich fili. Aha jezeli to moze
    cos ulatwic to rodzina siedzi w N.Y. Prosze o podpowiedz co z tym fantem
    zrobic
    Z gory dzieki i pozdr.

    --
    [ --------- UIN:112815974 --- GG: 611603 ----------- ]