  • 1. Data: 2002-03-03 18:32:07
    Temat: ING-BSK / konto LUZ / internet.....
    Od: "drill" <f...@o...pl>

    witam

    czy mozliwy jest dostep do konta LUZ poprzez internet? wiem, ze jest (platna
    chyba?) usluga BSK On-line ale czy dodtyczy to takze konta LUZ?

    skierowalem to pytanie do tego wlasnie baku za posrednictwem internetu ale
    nie otrzymalem odpowiedzi...

    --
    pozdrawiam, krzysiek

    y...@g...pl
    www.drill.prv.pl
    GG: 483329

  • 2. Data: 2002-03-03 19:05:06
    Temat: Re: ING-BSK / konto LUZ / internet.....
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > czy mozliwy jest dostep do konta LUZ poprzez internet? wiem, ze jest
    (platna
    > chyba?) usluga BSK On-line ale czy dodtyczy to takze konta LUZ?

    W TOiP przy BSKonline dla konta Luz stoi wielki X. Według mnie znaczy to że
    dla Luzu nie ma BSKonline.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-03-04 21:27:22
    Od: "Ania M." <a...@b...de>

    > czy mozliwy jest dostep do konta LUZ poprzez internet? wiem, ze jest
    (platna
    > chyba?) usluga BSK On-line ale czy dodtyczy to takze konta LUZ?

    LUZ otwierany jest do konta z lwem i tylko użytkownik tego konta ( z lwem
    oczywiście) może go mieć do podglądu
    Pozdrawiam
    Ania