  • Data: 2002-06-21 12:16:54
    Temat: Re: tragedia obok nas
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > U?ytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
    > . Ale ju? z pewnym mgr z przerostem ambicji uda?o nam si?
    >>
    > To tez bedzie ale jak juz nas laskawie przepusci.... Na dobitke nam rzucila
    > "Ja tych prac dokladnie nie sprawdzalam ale i tak sie z nich nic nie
    > wykrzesa..." siekierka jak nic po lbie.... ;-D

    niestety niektorzy ludzie przez swoje zachowanie sami generuaj takie sytuacje.
    znam takie przypadki z autopsji, to jak niektorzy wykladowcy/asystenci
    traktuja studentow jest po prostu chamskie. Wiedza za maja wladze i
    z luboscia ja wykorzstuje czerpiac dodatkowo z ponizania ludzi satysfakcje.

    Niestety zeby studiowac trzeba byc silnym psychicznie, studia to szkola zycia,
    w prawdziwym zyciu jest czasmi jeszcze gorzej.

    Ludzie wrazliwi nie maja szans nawet jak bada najzdolniejsi, przynajmniej na
    uczelniach technicznych.

    Osbiscie znam czlowieka ktory przez pierwsze 2 lata byl wzorowym studentem
    na PW , w 3 roku cos mu w nim sie rozsypalo , nastepny rok wogule nie
    chodzil na uczelnie, lazil jak zacpany, przegladal binarki programow pod
    Norton View, i tym podbne rzeczy. Pod koniec roku z akademika wyprowadzalo
    go pogotowie na srodkach uspakajacych.

    > --
    > JaKi (ktory myslal ze ma juz koniec sesji ale sie pomylil)

    DA_none