  • Data: 2002-06-26 17:58:55
    Temat: Re: tragedia obok nas
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    >niestety niektorzy ludzie przez swoje zachowanie sami generuaj takie
    >sytuacje. znam takie przypadki z autopsji, to jak niektorzy
    >wykladowcy/asystenci traktuja studentow jest po prostu chamskie. Wiedza za
    >maja wladze i z luboscia ja wykorzstuje czerpiac dodatkowo z ponizania
    >ludzi satysfakcje.

    niestety nikt nie dba o zdrowie psychiczne asystentow i wykladowcow. A taki
    frustrat, siedzi calymi dniami na uczelni, robi jakies bzdurki, bo nie ma kasy
    na lepsze rzeczy, oderwany w 200% od zycia, na stypendium szef go nie wysle,
    zycia osobistego nie ma... i potem odreagowywuje swa agresje na studentach.

    Z wlasnego podworka slyszalem przynajmniej o 2-3 przypadkach, jak studenci
    "odreagowali" na szczegolnie uciazliwych prowadzacych. Zwykle Ci "trudni"
    doktorzy to byli ludzie po rozwodzie lub w innych zakolach zycia.

    >Niestety zeby studiowac trzeba byc silnym psychicznie, studia to szkola
    >zycia, w prawdziwym zyciu jest czasmi jeszcze gorzej.

    ano. mysle, ze wiedza to najwyzej 30-50% tego, co na uczelniach jest
    oczekiwane od studentow. Nie jest to juz typowa szkola, ale tez trudno tu
    mowic o "prawdziwym studiowaniu".
    Jest duzo sytuacji, gdzie noz sie w kieszeni otwiera, gorzej gdy nie mamy
    odpowiedniego dystansu do tego. Mozliwe, ze tak bylo u Kamila, zyl tym w pelni
    i dlatego tak gwaltownie zareagowal.
    Szkoda go.

    --
    <xml-sig>