  • 1. Data: 2002-06-20 20:21:34
    Temat: tragedia obok nas
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Tragedia znana z mediów: student Politechniki Gdańskiej zaatakował siekierą
    wykładowcę i jego asystenta. Asystent zmarł.
    Wygląda na to, że zabójcę znaliśmy na grupie.

    http://szpieg.gda.pl/?dzial=start&poddzial=news&id=6
    4

    EOT

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 2. Data: 2002-06-20 22:43:25
    Temat: Re: tragedia obok nas
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "simon" <s...@p...onet.pl> wrote
    [in news:Xns9233E4D30C738simsimon@127.0.0.1]:

    > Tragedia znana z mediów: student Politechniki Gdańskiej zaatakował siekierą
    > wykładowcę i jego asystenta. Asystent zmarł.
    > Wygląda na to, że zabójcę znaliśmy na grupie.

    Po co to piszesz? Byłeś przy tym wydarzeniu?
    Poczekaj aż zostanie przeprowadzone śledztwo, zapadnie
    wyrok.

    --
    http://szymon.nitka.pl/

  • 3. Data: 2002-06-21 07:00:09
    Od: "Paul" <N...@w...pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    siekierą
    > wykładowcę i jego asystenta. Asystent zmarł.
    > Wygląda na to, że zabójcę znaliśmy na grupie.

    O Boże....

  • 4. Data: 2002-06-21 07:24:55
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Chyba marny ze mnie psycholog .. ale ludzie inteligentni i wrażliwi sa chyba
    mało odporni na niepowodzenia .... Dla takiej osoby niezdany egzamin to
    tragedia zapewne .... Ale swoja drogą to jeszcze oprócz tej szczegolnej
    wrażliwości trzeba mieć nieźle zwichrowana psychikę ....

  • 5. Data: 2002-06-21 08:17:47
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    A niby z czym ma czekac ?
    qb

  • 6. Data: 2002-06-21 09:36:35
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Tak BTW, to nie tragedia, ale nieszczęście, zbrodnia, horror itd. Ale na pewno
    nie tragedia.
    T.

  • 7. Data: 2002-06-21 09:39:31
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tragedia zapewne .... Ale swoja drogą to jeszcze oprócz tej szczegolnej
    > wrażliwości trzeba mieć nieźle zwichrowana psychikę ....

    Wiele chorób psychicznych zaczyna się od wstrząsu, który "przepełnia czarę" -
    może to być niezdany egzamin. I wtedy z człowieka wyłażą upiory - jest to
    koszmarne nieszczęście dla wszystkich. Nie sądzę, aby tego czynu dopuścił się
    człowiek zdrowy psychicznie. Poczekajmy na rozwój sprawy.
    T.

  • 8. Data: 2002-06-21 09:56:55
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "simon" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    siekierą
    > wykładowcę i jego asystenta. Asystent zmarł.
    > Wygląda na to, że zabójcę znaliśmy na grupie.

    Moze sie czepiam, ale ten tekst jest naiwny:

    "nie palił papierosów. Nie wydaje mi się też osobą mogącą używać nakotyków"

    Bo mordercy zazwyczaj pala papierosy i zazywaja narkotyki. Jak ten gosc byl
    wycofany wobec swiata, nadwrazliwy i zareagowal w ten sposob na
    niepowodzenie to po protu byl chory i ktos na czas tego nie zauwazyl.
    nalezala mu sie fachowa pomoc. szkoda czlowieka.

  • 9. Data: 2002-06-21 10:03:12
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    qb <q...@q...qb> wrote:
    > A niby z czym ma czekac ?

    Z szafowaniem osądami i wyrokami. Ot, ciszej nad tą trumną.

    Asia, której też smutno
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 10. Data: 2002-06-21 10:05:11
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://szpieg.gda.pl/?dzial=start&poddzial=news&id=6
    4

    Niestety ale niektorym sie nalezy siekierka w lebek...
    Tego samego dnia co wydarzyla sie ta tragedia mnie malo cos nie trafilo -
    udupila mnie kobieta a na 100% napisalem wszystko. Pracy nie pokazala bo
    "mam w domu i nie ma zamiaru ze panem rozmawiac - przyjedzie pan na
    poprawke..."
    Co nie zmienia faktu ze lepiej nie robic z tej tragedii sensacji, chyba nie
    ma sensu...

    --
    JaKi