  • Data: 2002-06-21 20:22:02
    Temat: Re: tragedia obok nas
    Od: "qb" <q...@q...qb> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki fakt?! Zastanów się co bredzisz. Do wczoraj
    > nie było żadnego przesłuchania, dziś w mediach również
    > nic nie słyszałem.

    Prawde zna tez profesor , ktory temu wariatowi wyrwal toporek...
    Od niego mam relacje- wszyscy zreszta ja znaja - wyborcza...
    Policja tez podala oficjalna wersje zdarzen, w ktorej powiedziala, ze gosciu
    pocial ich toporkiem, i jeszcze ze ten toporek nie byl na wyposazeniu
    uczelni.
    Moze gdybys wlasnie byl chwile wczesniej na tym pietrze jak ja , to bys
    zrozumial co znacza fakty...

    > Faktem jest zgon w szpitalu jednego wykładowcy.
    > Resztę *faktów* zna ocalały doktor i Kamil P.

    Dobra gosciu, jakąś scieme walisz czy na prawde jestes taki ...
    zgon nastapil od ran cietych - doznanych od toporka. Chyba nie wierzys ze
    zadal je sobie sam
    albo ocalaly doktor mu je zadal . Tym bardziej ze to z rak Kamila wyrywano
    toporek.
    Do czego ci trzeba przesluchan - goscia zlapano na goracym uczynku.-
    spowodowal smierc - jest wiec zabójcą.
    Przesluchania wyjasnia motyw, moze co dokladnie sie dzialo, ale fakty sa
    takie, ze gosciu zmarl od ran zadanych toporkiem i Kamil ten toporek mial i
    trzeba mu go było wyrywac. W dodatku ten doktor, ktory stracil palec nie
    stracil przytomnosci, wiec czesc historii jest opowiedziana przez niego .To
    mowia swiadkowie i potwierdzaja zdjecia. i ludzie, ktorzy go obezwladniali.
    Osądem byloby nazwanie go chorym, swirem , bandyta - te okreslenia
    zawierają również element mówiący o motywach zbrodni.
    Ale zabójca oznacza, ze zabil i taka jest prawda. Nikt temu nie zaprzecza.

    > EOT, z anonimami nie mam zwyczaju rozmawiać.

    A przyszlo ci losiu do glowy, ze niektorzy maja po prostu krotkie nazwisko ?
    ( moze jestem Japończykiem, ktory tu studiuje , albo Syryjczykiem, ktory ma
    matke Polke i tu studiuje )
    Czy gdybym sie podpisal http://Zdzislaw.Igła.com/ to nie byłbym dla ciebie
    anonimem ?
    A co by ci daly moje prawdziwe dane ?