  • 11. Data: 2007-03-07 16:30:47
    Temat: Re: taryfa
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    .

    > A sprobuj odpowiedziec byle co na mój pierwszy post... to
    > sprawdzimy czy tak jest.

    Ale ja nie piszę przez groups.google ;)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 12. Data: 2007-03-07 16:31:27
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneutq5h.89n.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Ale ja nie piszę przez groups.google ;)

    No więc zobaczymy czy nie wytnie... :-)

    marekz

  • 13. Data: 2007-03-07 17:18:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.03.2007 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał/a:
> [...]

    Nie wytnie, to tylko google ew. wycina ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 14. Data: 2007-03-07 19:59:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No chyba, że w ING automatyczna spłata to
    > niespotykany "ficzer" i luksus, za który musi kosztować ;)

    to taka nieziemska mozliwosc, w ten sposob bank "zacheca" do posiadania
    w nim i kk i konta...z ktorego karte bedzie mozna wygodnie splacic

    spotkalem sie z roznymi dziwnymi i kuriozalnymi oplatami w bankach, ale
    ta bije je na glowe!

    --
    pozdr.
    RobertS