  • 1. Data: 2007-03-07 13:48:26
    Temat: Placówki BZ WBK
    Od: g...@h...com

    Mam od niedawna konto w BZ WBK. Czy mogę coś załatwić w placówce BZ
    WBK, która nie prowadzi mojego konta? Mogę w niej wykonać przelew albo
    uaktualnić swoje dane? Czy może mogę te rzeczy zrobić tylko w oddziale
    prowadzącym moje konto?

  • 2. Data: 2007-03-07 13:58:43
    Temat: Re: Placówki BZ WBK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Mar 2007 05:48:26 -0800,
    osoba podpisana: g...@h...com <g...@h...com>
    napisała:
    > Mam od niedawna konto w BZ WBK. Czy mogę coś załatwić w placówce BZ
    > WBK, która nie prowadzi mojego konta? Mogę w niej wykonać przelew albo
    Chyba wszystko.

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 3. Data: 2007-03-07 15:33:25
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Dnia 7 Mar 2007 05:48:26 -0800,
    > osoba podpisana: g...@h...com <g...@h...com>
    > Chyba wszystko.

    Jak zamykałem konto w BZ WBK to *mocno* sugerowali, żeby zamknąć konto w
    placówce w której konto otwierałem. Zmiękli, gdy okazało się, że
    pierwotną placówkę zamknęli ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2007-03-07 15:50:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jak zamykałem konto w BZ WBK to *mocno* sugerowali, żeby zamknąć konto w
    > placówce w której konto otwierałem. Zmiękli, gdy okazało się, że
    > pierwotną placówkę zamknęli ;-)

    załatwisz wszystko, rachunki nie sa przypiete do konkretnego oddzialu,
    nawet zamknięcie konta mozna przeprowadzic w innej placowce, oddzialy
    przesla sobie dokumenty wewn. poczta

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-03-07 18:14:12
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *RobertS* wrote:

    > załatwisz wszystko, rachunki nie sa przypiete do konkretnego oddzialu,
    > nawet zamknięcie konta mozna przeprowadzic w innej placowce,

    Nie dalej jak dziś aktualizowałem dane osobowe w oddziale w którym
    otwierałem rachunek.

    Pani wstała, poszła do jakiejś szafy wyciągnęła kopertę z moimi papierami
    wprowadziła zmiany na papierze, ja je podpisałem, potem wprowadziła je
    w kompie a na koniec poszła do innego pomieszczenia je ,,zaakceptować''.

    > oddzialy przesla sobie dokumenty wewn. poczta

    Dokumenty w wersjach papierowych? Pocztę pneumatyczną na całą Polskę mają? :)

    <>

  • 6. Data: 2007-03-07 19:51:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dokumenty w wersjach papierowych? Pocztę pneumatyczną na całą Polskę mają? :)
    >
    > Pozdrawiam

    mieszkam w jednym mieście, a rachunek prowadzi oddział w innym mieście,
    czy jak chcę coś zaaktualizować to myślisz, że robię 700km, aby to zrobic?

    odwiedzam placówkę najbliższą, a oni przekazują dokumenty tam gdzie trzeba

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-07 20:11:03
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *RobertS* wrote:

    > mieszkam w jednym mieście, a rachunek prowadzi oddział w innym mieście,
    > czy jak chcę coś zaaktualizować to myślisz, że robię 700km, aby to zrobic?

    Przypuszczam, że nie :)

    > odwiedzam placówkę najbliższą, a oni przekazują dokumenty tam gdzie trzeba

    Sprawy wymagające porównania Twojego podpisu ze wzorcem też się tak
    da załatwić?

    <>

  • 8. Data: 2007-03-07 20:17:35
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Sprawy wymagające porównania Twojego podpisu ze wzorcem też się tak
    > da załatwić?
    >
    > Pozdrawiam

    a moze jakis przyklad?
    poza tym ZTCP to bank ma wzór mojego podpisu wskanowany do
    systemu...wszyscy pracownicy mogą go zobaczyć i porównać...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-03-07 20:40:05
    Od: "Marcin " <a...@N...gazeta.pl>

    piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> napisał(a):

    > Sprawy wymagające porównania Twojego podpisu ze wzorcem też się tak
    > da załatwić?
    >
    > Pozdrawiam

    Da się załatwic w każdej placówce w całej PL

    Sam kiedys popisywałem umowe w innym miescie niż mój oddział.

  • 10. Data: 2007-03-07 21:00:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Da się załatwic w każdej placówce w całej PL
    >
    > Sam kiedys popisywałem umowe w innym miescie niż mój oddział.

    chyba, ze ma sie konto w Mille, wtedy nie jest to takie oczywiste...

    --

    pozdr.
    RobertS