  • 1. Data: 2007-03-06 20:30:10
    Temat: Citi - splata KK
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Zbliza sie pierwsze splacenie KK w Citi. Bede splacal
    przelewem z innego banku. Numer konta
    do splaty jest w serwisie internetowym Citi ale co
    wpisac jako dane odbiorcy? Swoje czy Bank Handlowy?
    Czy tytul wplaty ma jakies znaczenie?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-03-06 20:32:43
    Temat: Re: Citi - splata KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <k...@k...de> wrote in message

    > do splaty jest w serwisie internetowym Citi ale co
    > wpisac jako dane odbiorcy? Swoje czy Bank Handlowy?
    > Czy tytul wplaty ma jakies znaczenie?

    Nie ma znaczenia. Jako odbiorca powinien byc wpisany Bank Handlowy, ale nic
    sie nie stanie jak podasz wlasne dane.

    MK

  • 3. Data: 2007-03-06 20:34:37
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Tue, 6 Mar 2007 21:30:10 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > przelewem z innego banku. Numer konta
    > do splaty jest w serwisie internetowym Citi ale co
    > wpisac jako dane odbiorcy? Swoje czy Bank Handlowy?

    Ja jako odbiorcę podaję siebie. Nie ma znaczenia co wpiszesz w tytuł bo oni
    i tak zaksięgują to pod hasłem: "SPŁATA-nr_konta"

  • 4. Data: 2007-03-06 22:34:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja jako odbiorcę podaję siebie. Nie ma znaczenia co wpiszesz w tytuł bo oni
    > i tak zaksięgują to pod hasłem: "SPŁATA-nr_konta"

    potwierdzam to co napisali przedmowcy, odbiorca i tytul przelewu nie
    maja znaczenia, tylko sie w numerze konta nie pomyl ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS