  • 21. Data: 2014-01-17 12:06:42
    Temat: Re: takie rzeczy się dzieją...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:XnsA2B8777C72135budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyków?

    Wydaje mi się, że na p.b.b szuka się haczyków we wszystkich ofertach.
    Nic w tym dziwnego, że dziś akurat w tej :).
    P.G.

  • 22. Data: 2014-01-17 12:10:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-17 12:06, Piotr Gałka pisze:
    > Wydaje mi się, że na p.b.b szuka się haczyków we wszystkich ofertach.
    > Nic w tym dziwnego, że dziś akurat w tej :).
    > P.G.

    Są ludzie co haczyki tworzą i ukrywają i są ludzie co je wyszukują.
    Tylko że ci pierwsi też na tym zarabiają a że czasem trochę
    kryptoreklamują... ;-)

  • 23. Data: 2014-01-17 13:10:12
    Od: Joossef <x...@g...com>

    > Coś mi się wydaje że przez konto bank na swoje wyjdzie.
    > Oczywiście będzie można zrezygnować. Oczywiście wszystko zgodnie z
    > prawem. bank zarobi na tych co się zagapią, niedopilnują...
    > Tak działa bank który w dzisiejszych czasach nie zasługuje na miano IZF.
    > Dlatego (to już inny wątek) nie powinien mieć narzędzia takiego jak
    > bankowy tytuł egzekucyjny.
    > Banki na to już NIE ZASŁUGUJĄ!!!

    Akurat BGZ, do tej pory nie robił takich numerów. Jak zmieniali warunki
    KZP to trąbili o tym parę miesięcy wcześniej i wprowadzali etapami.
    Do tego szedł mailing i info na stronie. Nawet ja (a to nie jest takie
    oczywiste) zdążyłem się wycofać w odpowiednim momencie.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 24. Data: 2014-01-17 14:03:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał

    >A jak się okaże, że konto (wygląda, że obowiązkowe w czasie kredytu)
    >nagle stanie się płatne to zrywać lokatę ?

    Wtedy trzeba bedzie podjac decyzje najlepsza, co sie martwic na zapas.

    skoro ma taka punktacje, to moze i z wygospodarowaniem 2000 nie ma
    problemu do czasu zakonczenia lokaty :-)
    Albo konto zlikwidowac, a kredytu nie :-)

    J.

  • 25. Data: 2014-01-17 14:06:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    >Wydaje mi się, że na p.b.b szuka się haczyków we wszystkich ofertach.
    >Nic w tym dziwnego, że dziś akurat w tej :).

    No wiecie ... a moze to ostrzezenie - bank ma problemy, wiec sobie
    polepsza ilosc kredytow dobrych, aby procent kretydow zlych tez byl
    dobry :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-01-17 14:41:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No wiecie ... a moze to ostrzezenie - bank ma problemy, wiec sobie
    > polepsza ilosc kredytow dobrych, aby procent kretydow zlych tez byl
    > dobry :-)

    Oni to licza per kredyt a nie per kwota?

  • 27. Data: 2014-01-17 15:59:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-17 13:10, Joossef pisze:

> [...]
    > Do tego szedł mailing i info na stronie. Nawet ja (a to nie jest takie
    > oczywiste) zdążyłem się wycofać w odpowiednim momencie.

    Noo, mnie tak poinformował o zmianie ubezpieczenia medycznego, że
    dobrowolnie nie chciał oddać kwoty podwyżki.

    Aż mu arbiter bankowy musiał wybić z głowy takie historie.
    I dopiero jemu się przyznali, że nie wysłali informacji o podwyżce.

    --
    Pete

  • 28. Data: 2014-01-17 18:35:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    >Oni to licza per kredyt a nie per kwota?

    Cholera wie, gdyby liczyli per kwota, to by hipoteza nie miala podstaw
    :-)

    J.

  • 29. Data: 2014-01-17 21:52:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale dlaczego akurat w tej ofercie szukacie haczyków?
    > Nie pierwszy i nie ostatni raz bank płaci kilkaset złotych za nowego
    > klienta.
    > Juz kilkanascie lat temu inteligo płaciło 100 zł za nowe konto...

    zwróć uwagę, że ja nie jestem nowym klientem, miałem już u nich konto i
    nawet wyraziłem zgodę na marketing = moje dane są w ich bazie

    nie ma info, że MUSZĘ korzystać z konta przez cały okres trwania kredytu
    czyli jeżeli bank zmieni TOiP to wypowiadam umowę i spłacam pożyczkę na
    konto określone w umowie - nie mogą mi tego zabronić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2014-01-17 21:55:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jest za free. Wpadło mi 10000 suchym pyskiem. (5 osób w rodzinie)
    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/kredyty_pozyczki/pozycz
    ka_gotowkowa.html

    > Jak byłem w oddziale to praktycznie sama rodzina i znajomi pracowników
    > na sali :)

    tak jak pisałem wcześniej, mnie ta kasa nie była potrzebna, ale oferta
    była na tyle niewiarygodna, że poszedłem sprawdzić czy mnie nie
    naciągają, ryzykowałem utracony czas, ale się opłaciło

    i w kontekście warunków trochę nie pasuje mi słowo kredyt, bowiem kredyt
    z natury ma swój koszt (prowizja lub/i odsetki, obowiązkowe
    ubezpieczenia), zupełnie bez kosztów to można udzielić pożyczki

    --
    pozdrawiam
    RobertS