  • 1. Data: 2014-01-15 21:31:44
    Temat: Inteligo mnie zesłabiło
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    No normalnie mnie dziś zesłabiło - LOL

    Jako ze do 01/2014 była (jest) ważna ichniejsza karta debetowa
    przysłali już nową ... a opłate pobrali za obie - LOL

    Oddzwania więc ichniejsza infolinka w związku z reklamacją,
    - wysłaną mailem, gdzie dowiaduje się,
    że pobierają opłate nawet gdy karta nie została aktywowana....
    Ale zaraz - ja tej karty nie zamawiałem - sami wysłaliście ją jako
    wznowienie
    a z resztą i tak po aktywacji wcześniejsza znikneła z wykazu
    czyli tylko jedna debetówka przysługuje mi do rachunku - LOL

    No ... łaskawie reklamacje w końcu przyjęli,
    - konsultantka była bardzo miła i miała całkiem przyjemny głos
    a nie narzekam, bo "rozkminianie" tematu zajeło im ~20 min
    tak więc zyskałem 10 minutek na pogawędki własne ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-01-16 01:30:01
    Temat: Re: Inteligo mnie zesłabiło
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Stary numer - zawsze tak robią przy wymianie karty na nową, jako jedyni chyba. Miałem
    tak parę lat temu, zrobiłem awanturę i prowizję zwrócili. W zeszłym m-cu wymiana
    karty i oczywiście capnęli 4 PLN radośnie za nową. Napisałem reklamację w grudniu i
    cisza. Znowu przyjdzie dzwonić, tym razem zażądam oświadczenia, że bank domaga się
    wykonania 100 PLN obrotu bezgotówkowo i starą i nową kartą i zaskarżę jako klauzulę
    niedozwoloną.

  • 3. Data: 2014-01-16 10:34:55
    Temat: Re: Inteligo mnie zesłabiło [OT]
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    A możecie powiedzieć, czy przysyłają karty bez anteny
    do płatności bezstykowych? Mam visę "z sercem",
    która nie ma anteny i oczywiście chciałbym, aby tak
    zostało.

  • 4. Data: 2014-01-16 16:06:17
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 16 stycznia 2014 10:34:55 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
    > A mo�ecie powiedzie�, czy przysy�aj� karty bez anteny
    >
    > do p�atno�ci bezstykowych? Mam vis� "z sercem",
    >
    > kt�ra nie ma anteny i oczywi�cie chcia�bym, aby tak
    >
    > zosta�o.

    Zdaje się, że teraz we wszystkich kartach pkobp można wyłączyć zbliżeniówki, to
    znaczy trzeba wyzerowac limit na takie transakcje, czyli dopóki nie zmienisz tego
    limitu mozesz spać spokojnie

  • 5. Data: 2014-01-16 21:28:05
    Od: mac <m...@a...pl>

    W dniu 2014-01-16 16:06, m...@g...com pisze:

    > Zdaje się, że teraz we wszystkich kartach pkobp można wyłączyć zbliżeniówki, to
    znaczy trzeba wyzerowac limit na takie transakcje, czyli dopóki nie zmienisz tego
    limitu mozesz spać spokojnie

    w inteligo bylo tak do konca 2013 (czy jakos tak) po ostatnich zmianach
    nie mozna wylaczyc zblizeniowki... (mam MasterCard)

    m.

  • 6. Data: 2014-01-16 22:19:50
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "mac" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > w inteligo bylo tak do konca 2013 (czy jakos tak) po ostatnich zmianach
    > nie mozna wylaczyc zblizeniowki... (mam MasterCard)

    To lipa :( Jest jakaś alternatywa - bank z debetówką bez anteny,
    z systemem online i bez kosmicznych warunków na zwolnienie
    z opłat? Karty używam praktycznie tylko w bankomcie, ew.
    za paliwo 1-2x w miesiącu mogę zapłacić :)

  • 7. Data: 2014-01-17 11:09:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lb9ids$6n5$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > z opłat? Karty używam praktycznie tylko w bankomcie, ew.
    > za paliwo 1-2x w miesiącu mogę zapłacić :)
    Meritum ma karty bez antenek i wszystkie bankomaty (na razie) za zero.
    Z onlajnowością jest prawie dobrze.
    P.G.

  • 8. Data: 2014-01-17 15:46:34
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:PiotrGalka.pbb.1389953396@news.chmurka.net...
    > Meritum ma karty bez antenek i wszystkie bankomaty (na razie) za zero.
    > Z onlajnowością jest prawie dobrze.

    A zatem to będzie moje nowe konto do wypłat, dziękuję Ci za info.

  • 9. Data: 2014-01-17 17:30:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-01-17 11:09, Piotr Gałka pisze:
    > Meritum
    > Z onlajnowością jest prawie dobrze.

    Prawie... bo tak do 19. bo potem system idzie spać i nawet przelewy
    wewnętrzne są realizowane z datą dnia następnego.

  • 10. Data: 2014-01-17 18:06:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Prawie... bo tak do 19. bo potem system idzie spać i nawet przelewy
    > wewnętrzne są realizowane z datą dnia następnego.

    Jaki będzie skutek takiej operacji (nie mam karty Meritum to nie wiem):
    Po 19 przelewamy z oszczędnościowego na ROR (po kilku/nastu sekundach
    pieniądze pojawiają się (chyba) na ROR).
    Czy kartą da się je zaraz w bankomacie wypłacić?
    A może system na tyle skutecznie śpi, że świat zewnętrzny (bankomaty) nie
    dowie się o przelewie.
    Przypuszczam, że niedozwolonego debetu się w ten sposób zrobić chyba nie da.
    P.G.