  • 1. Data: 2014-01-16 21:45:16
    Temat: takie rzeczy się dzieją...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dzwoni dzisiaj do mnie miła pani z banku i proponuje kredyt na
    oświadczenie, do 2000 zł, do 12 m-cy z RRSO 0%...
    (oprocentowanie 0%, prowizja 0%, brak ubezpieczeń)

    normalnie mnie zatkało, kasa potrzebna mi nie była, ale skoro dają tak
    za darmo to się umówiłem, do placówki miałem blisko

    poszedłem i po ok. 30 min. stałem się posiadaczem kredytu na 2kzł
    (warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 zł, żadnych
    obowiązkowych obrotów, z karty można zrezygnować)

    aby otrzymać ww. kredyt trzeba mieć punktację w BIK >475 punktów oraz
    oświadczyć, że posiada się dochód (mam DG ale nikt ode mnie żadnych
    papierów nie chciał)

    takie rzeczy to chyba tylko w BGŻ ;-)

    ps
    ww. nazywa się "szybki kredyt gotówkowy", szybki kredyt zawsze kojarzyło
    mi się z drogi kredyt, a tym razem wyszło zupełnie inaczej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-01-16 21:58:01
    Temat: Re: takie rzeczy się dzieją...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-16 21:45, RobertS pisze:
    > ww. nazywa się "szybki kredyt gotówkowy", szybki kredyt zawsze kojarzyło
    > mi się z drogi kredyt, a tym razem wyszło zupełnie inaczej

    Cuda Panie.
    Napisz za rok czy faktycznie Ciebie "0" kosztowało i wtedy się pochwal. :-)

  • 3. Data: 2014-01-16 22:05:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Cuda Panie.
    > Napisz za rok czy faktycznie Ciebie "0" kosztowało i wtedy się pochwal. :-)

    z papierów jasno wynika, że koszty wynoszą 0 zł, raty to 11x166,67 +
    1x166,63 = 2000

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-01-16 22:16:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-16 22:05, RobertS pisze:

    > z papierów jasno wynika, że koszty wynoszą 0 zł, raty to 11x166,67 +
    > 1x166,63 = 2000

    Papiery papierami a Ty za rok napisz czy dobrze na tym wyszedłeś (drobne
    druczki, propozycje nie do odrzucenia i inne "chlyty meetinoge")
    :-)

  • 5. Data: 2014-01-16 22:29:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > dzwoni dzisiaj do mnie miła pani z banku i proponuje kredyt na
    > oświadczenie, do 2000 zł, do 12 m-cy z RRSO 0%...
    > (oprocentowanie 0%, prowizja 0%, brak ubezpieczeń)

    Za dużo żeby przepić, a za mało żeby coś z tym zrobić. :)
    A dane osobowe już i tak mam "rozdane" w o wiele za dużej ilości miejsc.
    Tak, w sprawie bankowych kredytów/pożyczek jestem malkontentem...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-01-16 22:32:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > poszedłem i po ok. 30 min. stałem się posiadaczem kredytu na 2kzł
    > (warunki jw.) oraz konta osobistego (prowadzenie 0 zł, żadnych
    > obowiązkowych obrotów, z karty można zrezygnować)

    A dzwonili do Ciebie bo?
    Wczesniej byłes ich klientem?

    Swoją droga ciekawy myk - normalnie zarobia na takim kredycie od 200 do
    400.
    A maja klienta który założył konto.
    Inne banki też płaca podobne kwoty tylko w inny sposób.

  • 7. Data: 2014-01-16 22:39:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lb9gcq$fs0$...@s...man.poznan.pl

    > poszedłem i po ok. 30 min. stałem się posiadaczem kredytu na 2kzł (warunki jw.)
    oraz konta osobistego (prowadzenie 0 zł, żadnych
    > obowiązkowych obrotów, z karty można zrezygnować)

    > takie rzeczy to chyba tylko w BGŻ ;-)

    Konto z ,,premią''? 5 dych dadzą miesięcznie?

    -=-

    2kpln rocznie to około 2hpln kosztów.
    Premiami bank daje 5hpln, czyli więcej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-01-16 22:39:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.01.2014 21:45, RobertS pisze:

> [...]
    >
    > aby otrzymać ww. kredyt trzeba mieć punktację w BIK >475 punktów oraz
    > oświadczyć, że posiada się dochód (mam DG ale nikt ode mnie żadnych

    Aż się wierzyć nie chce... Swoją drogą - skąd się bierze te punkty? Na
    normalnym raporcie są tylko suche informacje o kredytach. Chyba że coś
    się zmieniło - ostatnio brałem chyba 6 lat temu ;)

  • 9. Data: 2014-01-16 22:50:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:
> [...]
    > ww. nazywa się "szybki kredyt gotówkowy", szybki kredyt zawsze kojarzyło
    > mi się z drogi kredyt, a tym razem wyszło zupełnie inaczej

    to ty tą umowe jeszcze dwa razy przeczytaj bo ja raczej wątpie ze to cie
    bedzie kosztowalo zero

  • 10. Data: 2014-01-16 23:21:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Lawa <a...@l...com> writes:

    [...]
    > Aż się wierzyć nie chce... Swoją drogą - skąd się bierze te punkty? Na
    > normalnym raporcie są tylko suche informacje o kredytach. Chyba że coś
    To jest właśnie jedyna mi znana różnica w zakresie danych między
    raportem ustawowym a "plus" czy jak on się tam zwie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/