  • 1. Data: 2014-01-15 22:09:08
    Temat: PayPal pomocy
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    czesc
    mam taki problem, posiadam konto w PayPal, tam zarejestrowana karte debetowa
    dolarowa podpieta do konta w USD.Robie sobie zakupy w USD wybieram, ze chce zaplacic
    ta karta, a tu nagle wyskakuje kwota do zaplaty w EUR. Nie wiem dlaczego, cena nagle
    robi sie w EUR, a ja przeciez chce zaplacic w USD.Czy mozna w PP gdzie przypisac
    walute do karty? pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-01-15 22:59:34
    Temat: Re: PayPal pomocy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mierzvoj" napisał w wiadomości grup
    62.17.251...

    W PayPal powinieneś zgłosić do supportu dyspozycję przyporządkowania do
    karty USD jako waluty rozliczeniowej. Realizują ją w ciągu kilku godzin.

    Bo tak to skąd mają wiedzieć jaka jest waluta rozliczeniowa karty?

  • 3. Data: 2014-01-16 09:33:37
    Od: Pirx <p...@o...pl>

    Witam

    Nie trzeba nigdzie dzwonić. Ustaw sobie jako domyślną walutę USD i to wystarczy. Już
    przy samym płaceniu trzeba tylko ustawić, by obciążenie było w walucie, w jakiej
    nastąpił zakup.
    Z tego co mi się wydaje to ustawienie potem jest pamiętane i przy następnych zakupach
    już nie trzeba tego przestawiać - choć ja zawsze sprawdzam :)

    --
    pozdro

    Pirx

  • 4. Data: 2014-01-16 10:29:46
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    Pirx <p...@o...pl> wrote in
    ps.com:

    > Witam
    >
    > Nie trzeba nigdzie dzwonic. Ustaw sobie jako domyślną walute USD i to

    dzieku Koledzy, udalo sie. pozdrawiam