  • 11. Data: 2002-10-02 09:23:13
    Temat: Re: tak jak mBank ale zagranica
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > a w czym może ona ułatwić ?
    > osoby które pracują/studiują za granicą i tak bez problemu otwierają sobie
    > konta w bankach więc po co ta ustawa. ?

    No nie do konca. Jesli pracujesz na stale za granica, to sie zgadza.
    Ale jesli jestes zatrudniony w Polsce a z racji wykonywanego zawodu
    odbywasz duzo podrozy sluzbowych np po niemczech, to ich karta
    (z hologramem EC) ulatwia tam znacznie zycie.

    MarcinP

  • 12. Data: 2002-10-02 09:56:08
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    mam poczekac na Paypala ?
    coz - czekam juz ponad rok - kilkanascie postow a oni nadal "only 37
    countries"
    wsrod ktorych niestety nie ma Polski :(

  • 13. Data: 2002-10-02 10:04:37
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl>

    MichalW <N...@b...com.invalid> wrote in

    > Skoro o podobnych oplatach i funkcjonalnosci jak mBank, to po co
    > szukac innego. A w razie gdyby bank okazal sie niewyplacalny/mialbys z
    > nim inne problemy moglo by sie okazac, ze nagle jako obywatel innego
    > panstwa nie masz zadnych praw, albo musisz sobie wynajac miejscowego
    > prawnika...
    >
    > Pozdrawiam
    > Michal

    mimo wszystko to moze sie oplacac, moze to zle slowo, raczej byc celowe

    osobiscie chcialbym konto a'la mbank za granica w celu transferu pieniedzy w
    bezpieczniejsze miejsce i bezpieczniejsza walute

    ale to chyba szwajcarski bank musialby byc, bo inaczej to juz chyba lepiej
    kupic dolary i do skarpety wlozyc, jedyny problem to wywiezienie tej gotowki
    przy emigracji.

    TMouse

  • 14. Data: 2002-10-02 10:07:26
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    moze jeszcze tak:

    az wierzyc mi sie nie chce ze zaden zagraniczny wirtualny bank nie jest
    zainteresowany naszymi pieniedzmi...
    wszyscy pisza, ze ustawa niczego nie zmini, bo korzysci z niej dotycza
    skromnego procenta Polakow - tych "wielkich", a nie tych maluczkich ... jak
    zapewne wiekszosc ludzi z tej grupy, ALE PRZECIEZ
    mBank wyszedl swego czasu z oferta dla biednych - doslownie dla biednych -
    nie pobiera oplat - i o dziwo calkiem niezle fukcjonuje, ma coraz wiecej
    klientow, i swoje niskie oplaty nadrabia ciagle rosnaca liczba posiadaczy
    kont - kurde przeciez trzymamy tam swoje nawet jesli male, ale jednak
    pieniadze, co przy dwustukilkudziesieciu tysiacach kont daje calkiem spora
    sumke kasy ...

    czy zaden zagraniczny bank nie jest na tyle pomyslowy co mbank, a moze
    narzekaja na nadmiar pieniedzy ?
    gdzie jest blad w mym rozumowaniu ?

  • 15. Data: 2002-10-02 10:08:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mam poczekac na Paypala ?
    > coz - czekam juz ponad rok - kilkanascie postow a oni nadal "only 37
    > countries"
    > wsrod ktorych niestety nie ma Polski :(

    ale chyba przyznasz, ze OBIEKTYWNIE przez ten rok NIE MOGLI tego uruchomic,
    prawda? Teraz juz nie ma przyczyn zewnetrznych, ktore uniemozliwialyby im
    uruchomienie takiej uslugi

  • 16. Data: 2002-10-02 10:13:46
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    ile zatem dajemy im czasu od 1-go pazdziernika, by dolaczyli Polske do swej
    pokaznej juz listy, na ktorej o dziwo znajduja sie takie kraje jak:
    Kostaryka, Dominikana, Indie, Singapur itd. - teraz juz wiem skad te kraje
    na liscie - ale jak pierwszy raz zabaczylem to doslownie poczulem "Polska -
    100 lat za murzynami", a przeciez od zawsze jestesmy w europie (niestety
    przez male e)

    za jaki czas twoim zdaniem Polska bedzie uwzgledniona w Paypalu ?

  • 17. Data: 2002-10-02 10:35:42
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    No ja osobiście nie czekam na PayPala jak na zbawienie,

    na tyle na ile poznałem tą firmę, to twierdzę że standardy ich zachowań
    wobec klientów są trochę dziwne

  • 18. Data: 2002-10-02 10:40:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy zaden zagraniczny bank nie jest na tyle pomyslowy co mbank, a moze
    > narzekaja na nadmiar pieniedzy ?
    > gdzie jest blad w mym rozumowaniu ?

    Spokojnie! Myslisz ze wszystko tak hop siup. Poczekaj na oferte naszych
    bankow!

  • 19. Data: 2002-10-02 11:10:38
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    > ale chyba przyznasz, ze OBIEKTYWNIE przez ten rok NIE MOGLI tego
    uruchomic,
    > prawda? Teraz juz nie ma przyczyn zewnetrznych, ktore uniemozliwialyby im
    > uruchomienie takiej uslugi

    wczoraj w jakimś programie informacyjnym, była mowa o tym, że zagraniczne
    (była mowa o niemieckich) banki nie wiedzą jeszcze nic o zmianie w polskim
    prawie. Jeśli więc taka jest informacyjna działalność rządu, to chyba sami
    musimy napisać taka informację do PayPal'a - może wtedy szybciej otworzy on
    swoje usługi dla nas.

    /Piotr

  • 20. Data: 2002-10-02 11:21:22
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    moze zbierzemy podpisy i wyslemy razem ? ;)