  • 1. Data: 2002-10-02 06:27:46
    Temat: Kredyt Hipoteczny ----Jaki ???? please
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam ...
    Zamierzam wziasc kredyt na mieszkanie okolo 50000 raczej w zlotowkach na jakies
    15-20 wiosen
    Z jakim Bankiem najlepiej podpisac umowe ... ??????
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-10-02 06:35:16
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny ----Jaki ???? please
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    jakies
    > 15-20 wiosen
    > Z jakim Bankiem najlepiej podpisac umowe ... ??????

    Może będę nudny, ale na krótki okres do 5 lat PKO BP - 9,19% kredyt Własny
    Kąt.
    Stopa procentowa ściśle zależna od WIBOR, a nie od widzimisię zarządu :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-10-02 11:35:11
    Od: a...@p...onet.pl

    PKO BP
    oprocentowanie 9.19% za udzielenie kredytu 1.2%

    Kredyt Bank
    oprocentowanie 8.9% za udzielenie kredytu 1.2%
    + ubezpieczenie na życie gratis

    BZ WBK
    oprocentowanie 7.99% w pierwszym roku stałe pozniej zmienne
    (obecnie 10.9%)
    za udzielenie kredytu 1.5%

    PKO BP i Kradyt Bank uzależniają oprocentowanie od stawki WIBOR 3M
    W BZ WBK oprocentowanie przez pierwszy rok jest stałe pozniej jest zmienne
    i wysokosc oprocentowania zmiennego zalezy od decyzji zarzadu banku.

    Pozdrawiam
    SJ

  • 4. Data: 2002-10-02 12:03:39
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    napisał(a):

    > PKO BP
    > oprocentowanie 9.19% za udzielenie kredytu 1.2%

    witam

    a robil moze ktos zestawienie w roznicy miedzy $ a PLN biorac pod uwage
    prowizje za udzielenie oraz roznice w kursie po jakim jest
    wyplacana/wplacana waluta $, pomijam mozliwosc zmiany kursu $
    chodzi o to, przy jakim oprocentowaniu PLN , faktycznie bedzie bardziej
    oplacalny od $

    pozdro

    ------------------------------
    premek

  • 5. Data: 2002-10-02 12:40:05
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "premek" <p...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyplacana/wplacana waluta $, pomijam mozliwosc zmiany kursu $
    > chodzi o to, przy jakim oprocentowaniu PLN , faktycznie bedzie bardziej

    Pod koniec zeszłego roku robiłem dla kredytów w PKO BP i wyszło, że dla
    kredytów spłacanych powyżej 2 lat może być opłacalne wzięcie kredytu rzędu
    50000PLN w USD zamiast w PLN przy mało zmiennym kursie waluty. Nadal
    pozostawało jednak ryzyko kursowe.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-10-02 12:52:54
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Robert Wicik napisał(a):

> [...]
    > wzięcie kredytu rzędu 50000PLN w USD zamiast w PLN przy mało
    > zmiennym kursie waluty. Nadal pozostawało jednak ryzyko kursowe.

    a pamietasz moze dla jakich oprocentowan liczyles?

    ale prawie rok temu byla inna roznica oprocentowania miedzy PLN a $

    dzis mamy dla kredytow 5 letnich

    $ - 4,84 prowizja 2,2%
    PLN - 9,19 prowizja 1,2%

    podzro
    ------------------------------
    premek

  • 7. Data: 2002-10-02 13:33:45
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > dzis mamy dla kredytow 5 letnich
    >
    > $ - 4,84 prowizja 2,2%
    > PLN - 9,19 prowizja 1,2%

    Do tego dolicz różnicę kursów sprzedaży/kupna dewiz.
    Kredyt dostaniesz w USD, który wypłacisz w PLN, następnie będziesz spłacał w
    PLN przeliczanych na USD ... jakieś 2-3% kosztów kredytu w walucie jeszcze
    doleci.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2002-10-03 09:24:15
    Od: "info" <i...@o...pl>

    Dzień Dobry!

    Jestem pracownikiem Firmy OPPENHEIM ENTERPRISE, który przeczytał Pana
    wiadomość. Firma nasza jest na rynku od 9 lat i zawarła dotychczas ponad 20
    tyś transakcji kredytowych współpracując z 7 najlepszymi pod katem kredytów
    mieszkaniowych bankami. Znając bardziej Pana sytuacje finansowa i rodzinna
    moglibyśmy dopasować Pana oczekiwania do jednej z naszych ofert kredytowych.
    Wydaje mi się, ze wygodniej będzie porozmawiać niż mailowac. Proszę o
    kontakt telefoniczny do Pana lub podaje nasz numer telefonu (022) 696 01 70,
    pod którym uzyska Pan wyczerpujące informacje.
    Pragnę nadmienić iż działamy na terenie województwa mazowieckiego.

    Edyta Barszcz