  • 1. Data: 2002-10-02 06:47:27
    Temat: [ingbsk] Nowy sposób na przetrzymywanie przelewów?
    Od: q...@p...onet.pl

    Rano próba zalogowania kończy się komunikatem "Wewnętrzny błąd systemu".
    Czyżby w ramach dalszego WYprowadzania nowych usług blokują dostęp do systemu
    by nie skorzystać z tej jedynej już sesji eliksiru o 8? By pieniążki 1 dzień
    pracowały na rachunek banku zamiast klienta?

  • 2. Data: 2002-10-02 07:18:15
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Rano próba zalogowania kończy się komunikatem "Wewnętrzny błąd systemu".

    Takie teksty pojawiają się nie tylko rano. Myślę, że to może mieć związek z
    ilością jednocześnie zalogowanych.
    Ja zwykle próbuję za kilka minut ponownie,i po kilku próbach dostęp jest.