    From: "Rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Date: Fri, 16 Aug 2002 12:04:41 +0200

    > Jest sobie jakis tajemniczy kurs, ktorego nigdzie zdobyc nie mozna.
    > Jakbys to wyjasnil klientowi ?

    IMO jesli moj bank kasuje mnie jakimis przeliczeniami kursowymi, to ja
    mam prawo je znac, zanim mnie skasuja. to tak, jakby pani mi
    powiedziala, ze jest jakas oplata za prowadzenie rku, ale ona nie wie
    jaka, a ja sie dowiem na wyciagu:(

    ona ma prawo nie wszystko wiedziec, ale powinna przyjac takie
    zgloszenie, spytac przelozonemu, zasygnalizowac klientowi, ze sie tym
    zajmie. przeciez dla klientow, ktorzy czesto sa za granica, sposob
    rozliczania transakcji moze byc jednym z wazniejszych kryteriow wyboru
    tego banku, a nie innego. sami tu piszecie, ze jedne banki mnie
    korzystnie rozliczaja transakcje zagraniczne (np. fortis), a inne
    lepiej.