  • 41. Data: 2004-03-28 18:05:46
    Temat: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
    news:c47317$6l1$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie, no pewnie, ze mozna sie uprzec, ale szybciej i taniej niz wysylac fax
    > dzwonic do PIH bedzie jednak skorzystac z bankomatu i zaplacic gotowka.

    6000 PLN z bankomatu?

    pozdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 42. Data: 2004-03-28 18:06:54
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c473r4$qsr$...@n...onet.pl,
    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl>:
    > "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message

    > 6000 PLN z bankomatu?

    No, a w czym problem?

    --
    Robert

  • 43. Data: 2004-03-28 18:11:02
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    > c43rn1$vj2$...@t...icpnet.pl,
    > LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:

    > Skorzystac z bankomatu, albo kupic karta gdzie indziej, drozej.
    > Ja wybralem to pierwsze.
    > (casus -> Proabit za rogiem na Ratajczaka)

    zrozum stary, ze laptop kosztuje 6000 PLN.
    mam chodzic 3 dni wczesniej i "magazynowac" forse?
    no to kurcze, po cholere place za ta karte, skoro Ty mnie do bankomatu
    wysylasz???
    uwazam, ze mam prawo kupic towar karta po cenie oferowanej w cenniku.
    nie interesuja mnie za bardzo umowy miedzy polcardem a sklepem.
    ja jestem tylko klientem w tym przypadku, i chce skorzystac ze swojego
    prawa.
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 44. Data: 2004-03-28 18:14:23
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    > c473r4$qsr$...@n...onet.pl,

    > No, a w czym problem?

    w mbanku mam bodajze 1000 PLN max dziennie.
    mam codziennie chodzic do bankomatu przez tydzien wczesniej?
    moze jeszcze na specjalne talony powinienem sie zapisac, a w sklepie bez
    dobrej whisky to sie nawet nie pokazywac?

    r.u.
    http://szus.info

  • 45. Data: 2004-03-28 18:18:22
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c474ej$4eb$...@n...onet.pl,
    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl>:
    > "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message

    > zrozum stary, ze laptop kosztuje 6000 PLN.

    Alez ja doskonale rozumiem - kupowalem laptop w zblizonej cenie i spotkalem
    sie z tym samym problemem. Po sprawdzeniu ceny w sklepie niedaleko, ktory
    bez problemu przyjmowal karty, udalem sie do bankomatu.

    > mam chodzic 3 dni wczesniej i "magazynowac" forse?

    Nie, dlaczego - pobierz wszystko od razu przed zakupem.

    > no to kurcze, po cholere place za ta karte, skoro Ty mnie do bankomatu
    > wysylasz???

    No a jak sobie wyobrazasz wybieranie z bankomatu bez karty? ;)

    --
    Robert

  • 46. Data: 2004-03-28 18:20:26
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c474ku$dnp$...@n...onet.pl,
    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl>:

    > w mbanku mam bodajze 1000 PLN max dziennie.

    To po co taki niski limit ustawiles?

    No dobra, fakt, ze ta darmowa VE z mBanku ma max. limit tylko 5000 PLN - to
    skorzystaj z innej karty, albo idz do bankomatu o 23.58 i pobiez w ciagu 5
    minut.

    > mam codziennie chodzic do bankomatu przez tydzien wczesniej?

    Nie, patrz wyzej.

    --
    Robert

  • 47. Data: 2004-03-28 18:27:40
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c474ku$dnp$1@news.onet.pl...
    > w mbanku mam bodajze 1000 PLN max dziennie.

    zmień bank ;) albo zapłać przelewem - to też dobre rozwiązanie

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2004-03-28 18:32:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 28 Mar 2004 20:14:23 +0200, w <c474ku$dnp$1@news.onet.pl>, "Rafal
    Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > w mbanku mam bodajze 1000 PLN max dziennie.
    > mam codziennie chodzic do bankomatu przez tydzien wczesniej?
    > moze jeszcze na specjalne talony powinienem sie zapisac, a w sklepie bez
    > dobrej whisky to sie nawet nie pokazywac?

    Zmienić ten "bank"...

  • 49. Data: 2004-03-28 18:38:32
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "gasper" <g...@p...com> wrote in message

    > zmień bank ;) albo zapłać przelewem - to też dobre rozwiązanie

    chodzi o to, ze chce uniknac placenia przelewem, zeby nie okazalo sie za ja
    im zaplace, a oni beda miali laptop minimalnie inny niz obiecywali i
    bedziemy sie znowu przekonywac, szarpac a ja nie bede zadowolony z zakupu.
    na kupno mam niewiele czasu, bo przyjezdzam z niemiec.
    chcialbym dlatego placic karta.
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 50. Data: 2004-03-28 18:47:17
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Sun, 28 Mar 2004 20:14:23 +0200, na pl.biznes.banki, Rafal Urbanelis w
    wiadomości <news:c474ku$dnp$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > w mbanku mam bodajze 1000 PLN max dziennie.
    > mam codziennie chodzic do bankomatu przez tydzien wczesniej?

    A nie masz przypadkiem nowej karty VE? Albo kogoś znajomego, kto ma
    konto w mBanku?
    W nowej karcie VE możesz od ręki podnieść sobie limit do 5000 zł.
    Kilka dni temu wybierałem dla syna właśnie taką kwotę (on sam ma jeszcze
    starą kartę), podniesienie limitu przez mLinię odbyło się "od ręki" (od
    dzisiaj podobno można przez Internet).
    Zgodnie z radą mLinki na wszelki wypadek (na wypadek gdyby w bankomacie
    zabrakło gotówki) wypłaty dokonałem w dwóch ratach, nie było żadnych
    problemów.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj