  • 21. Data: 2009-02-14 17:01:45
    Temat: Re: spekulant ministrem zdrowia!!!!
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    nie ministrem budownictwa ma byc oczywiscie lekarz
    lub nawet nauczyciel fizyki
    no moze byc jakis mgr MBA, ktrory poprzednio zarzadzal fabryka samochodow

    eh ludzie

    troche myslenia tyci tyci

  • 22. Data: 2009-02-14 17:05:59
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > To chyba zly trader

    i mamy clue - musi być zły jak pcha się do kompromitacji (jak każdy
    minister) za psie pieniądze zamiast zarabiać;)

    swoją drogą nie ma innego wyjścia, bo jak się zdarzy jakiś fachowiec znający
    się na rzeczy to za byle gówno go wyrzucą jak ćwiąkalskiego i w jego miejsce
    wrzucą jakiegoś durnego swojaka polityka jak czume... taki nasz system
    polityczny i mentalność narodu, że ludzie za kompetentnych uważają głupka
    bez konta - ekonomistę jarosława czy pijaka łapówkarza od zdrowia z pisu...
    a jak ktoś coś osiągnął jak Palikot to wariat... jeszcze brakuje w rządzie
    stanowista dla Marii, męża wybitnej posłanki Arnolda z pisu.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 23. Data: 2009-02-14 19:08:40
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | lub nawet nauczyciel fizyki
    | no moze byc jakis mgr MBA, ktrory poprzednio zarzadzal fabryka samochodow

    wystarczy przypomnieć sobie, z czasów niechlubnych rządów AWS jednego z
    najsłynniejszych prezesów ZUS - Wzlota :( polonistą był !
    jego negocjacje i kasę wydana na Płatnika - jedno z najsłynniejszych "dzieł"
    firmy PROKOM ! :(, to się chyba do dnia dzisiejszego odbijają czkawką?
    poniósł konsekwencje? ż a d n y ch :( niestety :(
    Buzek - też nie .. premierem był - przypominam..
    oczywiście młodym przypominam..
    w tych też czasach - zginął gen. Papała - niejaki pan premier nie znalazł dla
    niego czasu na audiencję ..

    a co się Lechowi pozajączkowało z tą 'jedynie słuszną' kandydaturą niejakiego
    Szulca - to .. brak słów ..
    Barbara

  • 24. Data: 2009-02-14 19:15:36
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    | sie do rzadzenia wielomiliardowym
    | majatkiem publicznym. Nasza Edwina latala wysoko i daleko mierzyla.
    | Polamala sobie jednak skrzydelka
    | na lobby farmerow brytysjkich. Otoz ujawnila ,ze w jajkach mozna znalezc
    | bakterie brzydkiej sraczkowej choroby,
    | tzw Salmonella. Nastala panika i ludzie przestali kupowac jajka,
    | farmerzy zawyli. Nawet tak potezna jak skala
    | Maggie T. musiala sie ugiac. Edwina poszla w odstawke mimo ze miala
    | absolutna racje: Salmonella siedzi w jajkach
    | do tej pory. Nie wolno jednak o tym mowic a jajka dokladnie ugotowac czy

    niestety, to wredne zwierzątko przywędrowało też i do nas .. wcześniej nie
    było - z paszami przywleczono :(

    a co do polityków - Ty masz tam do czynienia z politykami, a my, tutaj z
    politykierami i to najgorszego sortu - vide ten właśnie Szulc :( i wielu wielu
    podobnych.. z nim jednak gorsza sp[rawa, bo chłop inteligentny i tak zakręci, że
    zanim cokolwiek ujrzy światło dzienne, będzie dawno pozamiatane
    Barbara

  • 25. Data: 2009-02-14 19:16:35
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | dobry trader ma wszelkie kwalifikacje na kazdego ministra

    szczególnie wtedy, kiedy jest do przejęcia cała masa budynków i gruntów w
    centrach miast ...
    Barbara

  • 26. Data: 2009-02-14 19:19:15
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    On 14 Lut, 09:05, fatso <f...@n...com> wrote:
    >Edwina poszla w odstawke mimo ze miala
    > absolutna racje: Salmonella siedzi w jajkach
    > do tej pory. Nie wolno jednak o tym mowic a jajka dokladnie ugotowac czy
    > usmazyc.

    Hm..dla mnie to była zawsze "oczywista oczywistość";)
    Tak samo jak mycie rąk przed jedzeniem.
    ==================

    no to powiedz jak zrobić kogel-mogel z gotowanych lub smażonych jajek?
    Barbara

  • 27. Data: 2009-02-14 19:25:28
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | No i dobrze. ma kwalifikacje do zarzadzania.
    | A byly chirurg ma? A czy szefem firmy sprzatajac ma byc byla sprzataczka?

    jak dziecko ..

    otóż warto uświadomić sobie, że jeśli właściciel firmy chce powierzyć w
    przyszłości jej zarządzanie własnemu dziecku, to nie mianuje tego dziedzica na
    stanowisko dyrektora, ale szanowny ew. dziedzic zaczyna praktykę od stanowiska
    gońca.
    Barbara

  • 28. Data: 2009-02-14 20:18:08
    Od: fatso <f...@n...com>

    Barbara wrote:
> [...]
    > ==================
    >
    > no to powiedz jak zrobić kogel-mogel z gotowanych lub smażonych jajek?

    Po prostu zapomniec o tym. Wiem, sam jadalem jako dziecko, z lyzeczka
    kakao ale w dzisiejszych
    czasach lepiej nie jesc. Lepiej tez smazyc jajka jak to sie robi w
    Anglii: po scieciu bialka przewrocic na druga strone, tak aby sie i zoltko
    calkowicie scielo. Salmonella na szczescie nie lubi jak jej tylek podsmazyc.

  • 29. Data: 2009-02-14 23:48:52
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dajmy mu szanse sie wykazac. Moze wlasnie takiego niekonwencjonalnego
    rozwiazania potrzeba, skoro poprzednicy-lekarze nie dali sobie z tym
    wszystkim rady.

    D.

  • 30. Data: 2009-02-15 03:44:50
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    | Dajmy mu szanse sie wykazac. Moze wlasnie takiego niekonwencjonalnego
    | rozwiazania potrzeba, skoro poprzednicy-lekarze nie dali sobie z tym
    | wszystkim rady.
    | D.

    Nie rób sobie żartów, jak się dotąd nie sprawdził, to i dalej będzie i tylko
    chamem i politykierem :( + działanie dla korzyści ..oczywiście nie służby
    zdrowia ..

    1. Najpierw przy prywatyzacji spółek 5% miało zostawać dla d. właścicieli i dla
    budżetówki, boć przecież pracowali, ale nie produkowali dóbr konsumpcyjnych
    2. potem szybko się okazało, że d. właściciele mogą się w d* pocałować, ba,
    nawet prawa do marki nie mieli - vide sprawa Wedla
    3. analogicznie z budżetówką - czytaj: nauczyciele i służba zdrowia

    4. lekarze sobie wywalczyli, nawet tu i ówdzie kosztem etyki :(

    a teraz jest skok na nieruchomości - np. we Wrocku to są rewelacyjne punkty w
    mieście

    5. Nie wiem, czy dostrzegacie, ale właśnie dokładnie rujnuje się działanie
    Klinik - czyli szpitali, gdzie pracuje kadra AM, gdzie stosowane są najnowsze
    metody badań a także innowacyjne techniki leczenia .. innymi słowy - to nigdy
    nie były ośrodki, w których stosowano rutynę ...
    no ale po co mamy mieć dobrą kadrę - należy te szpitale kliniczne udupić, a
    kadra niech wypyla z POlski ..
    itd. itd..

    Szulc to *****
    Barbara