  • 1. Data: 2003-08-07 15:38:23
    Temat: składka ZUS
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Witam
    Czy wpłacając składkę ZUS można dokonywać tego z konta innej osoby niż
    tej na która zarejestrowana jest działalność.
    Nie chodzi mi o kwestie wypełnienia formularza tylko o stanowisko ZUS-u,
    czy się nie czepia.
    Z góry dzię ki za odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-08-07 15:42:42
    Temat: Re: składka ZUS
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Nie chodzi mi o kwestie wypełnienia formularza tylko o stanowisko ZUS-u,
    > czy się nie czepia.

    jesli wpiszesz poprawnie nip i pesel to nie powinno byc problemu, jeszcze
    bym dopisala imie i nazwisko

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 3. Data: 2003-08-07 18:28:45
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > jesli wpiszesz poprawnie nip i pesel to nie powinno byc problemu, jeszcze
    > bym dopisala imie i nazwisko

    tak z ciekawosci - w ktorym miejscu bys to dopisala ?
    hmm pewnie w tresci przelewu :-))

  • 4. Data: 2003-08-07 19:57:30
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    ja tak robie i nie ma problemu

  • 5. Data: 2003-08-08 08:22:45
    Od: "david" <d...@p...fm>

    a ja bym się bał, przecież zakładając rachunek firmowy zgłaszasz ten fakt w
    ZUSie i podajesz nr rachunku, więc jeżeli przelew idzie z innego rachunku to
    mimo iż pozostałe dane się zgadzają przelew może gdzieś w ZUSie wisieć.
    U mnie w nazwie zabrakło kropki i ZUS składki nie zaksięgował jako moją,
    zamiast P.H.U. napisałem P.H.U (bez 3. kropki), musiałem składać korektę i
    po wielu mękach zostało pomyślnie zaksięgowane.

    pozdr
    david

  • 6. Data: 2003-08-08 12:59:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "david" <d...@p...fm> writes:

> [...]
    > mimo iż pozostałe dane się zgadzają przelew może gdzieś w ZUSie wisieć.

    Nie wydaje mi sie. Mimo wszystko nie ma obowiazku dokonywania przelewow
    z tych zgloszonych rachunkow (bo np. mozna z osobistego, ktorego zglaszac
    nie trzeba nijak). Te zgloszone w ZUS rachunki sluza do czegos zupelnie
    innego - zeby ZUS mogl je sobie zajac w razie zalegania ze skladkami.

    > U mnie w nazwie zabrakło kropki i ZUS składki nie zaksięgował jako moją,
    > zamiast P.H.U. napisałem P.H.U (bez 3. kropki), musiałem składać korektę i
    > po wielu mękach zostało pomyślnie zaksięgowane.

    To troche dziwne, biorac pod uwage teorie (tzn. ze ksieguja na podstawie
    najpierw REGONu i NIPu). Ale kto ich tam wie? W kazdym razie dane powinny
    byc zgodne z deklaracja, przypuszczalnie zgodne "co do bajtu".
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2003-08-09 13:42:19
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > To troche dziwne, biorac pod uwage teorie (tzn. ze ksieguja na podstawie
    > najpierw REGONu i NIPu). Ale kto ich tam wie? W kazdym razie dane powinny
    > byc zgodne z deklaracja, przypuszczalnie zgodne "co do bajtu".

    U mnie tłumaczenie dlaczego składka nie została zaksięgowana na moje konto i
    dlaczego kasa nie popłynęła do OFE z tego miesiąca było takie że nazwa
    przedsiębiorstwa w DRA nie zgadzała się ze zgłoszeniówką ZFA (chodziło o
    kropkę) :))

    pozdrawiam
    david