  • 11. Data: 2005-04-25 13:45:40
    Temat: Re: skad bank wie o KK?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-25 15:39:

    > Ale twoj wyciag nie jest taki sam jak ten co dostaja banki

    I co myślisz że o moim własnym kredycie mi BIK nie powie, a powie
    bankowi ? Zastanowiłeś sie co napisałeś ?

    KJ

  • 12. Data: 2005-04-25 14:03:08
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:d4irvt$6a9$1@news.onet.pl...

    > Ale twoj wyciag nie jest taki sam jak ten co dostaja banki
    A czym się te wyciągi różnią? Czy klient dostaje tylko info o tym co ma
    przeterminowane, a bank o wszystkim?

    Michał M

    ps. niedawno skladalismy wniosek o kredyt mieszkaniowy, moja mażłonka nie
    napisała o karcie kredytowej z Citi, której nie używa od czasu utraty
    ważności (więcej niż 2 lata wstecz), a którą co jakiś czas nową (z nową datą
    ważności - do aktywacji) dostaje. I co - był telefon do niej z banku (PKO
    BP), w którym się staraliśy o kredyt o co chodzi - ale na szczęście po
    wyjaśnieniach kredyt dostaliśmy. Chyba musieli mieć info z BIKu.

  • 13. Data: 2005-04-25 14:09:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > I co myślisz że o moim własnym kredycie mi BIK nie powie, a powie
    > bankowi ? Zastanowiłeś sie co napisałeś ?

    A mowi ci w jakim banku starales sie o kredyt i go np nie dostales? I
    inne takie drobnostki? Przeciez karty moze nie miec, ale ze staral sie -
    a i owszem.
    Ewentualnie poszli na sposob - i podpuscili o KK

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-04-25 14:21:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-25 16:09:

    > A mowi ci w jakim banku starales sie o kredyt i go np nie dostales?
    O składanych wnioskach - dostałem (fakt - ja zrezygnowałem, a nie bank)
    KJ

  • 15. Data: 2005-04-25 21:02:48
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Marcin Gondek wrote:

    > Z tym Raiffeseinem to trafiles, jak kiedys sie staralem o KK w BPH nagle
    > (po dniu) dostalem fax z Raif. z ofertą. Jak to można tłumaczyć?

    koleś z BPH ma kolegę ze studiów w Raif + bardziej szczodry system
    motywacyjny jest w R.

    trainer.

  • 16. Data: 2005-04-25 22:32:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    MrMrooz napisał(a):

    > A czym się te wyciągi różnią? Czy klient dostaje tylko info o tym co ma
    > przeterminowane, a bank o wszystkim?

    Konsumencki jest bardziej szczegółowy (zawiera zapisy m.in. o tym w
    jakim banku masz kredyt).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2005-04-26 08:12:00
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:d4jr75$hah$1@news.dialog.net.pl...

    > Konsumencki jest bardziej szczegółowy (zawiera zapisy m.in. o tym w jakim
    > banku masz kredyt).

    To wracając do wątku - dlaczego klient nie ma info o kk a bank wie? Czy może
    gra rolę kiedy kto występował z pytanie? (Klient wcześniej, nie było info o
    kk wpisane, bank po wpisie?)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 18. Data: 2005-04-26 13:12:25
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    na pewno nie ma w BIKu? przeciez to kredyt....

    Uzytkownik "#Techdan#" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

  • 19. Data: 2005-04-26 13:19:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzes said the following On 2005-04-26 15:12:
    > na pewno nie ma w BIKu? przeciez to kredyt....

    Ale niektóre banki (np. Raiffeisen) nie wrzucają info o KK.

    KJ

  • 20. Data: 2005-04-26 13:33:20
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik Grzes napisał:
    > na pewno nie ma w BIKu? przeciez to kredyt....

    na pewno - z BIKu praktycznie dostalem czyste kartki