  • 1. Data: 2003-12-30 15:31:40
    Temat: selgros i macro-dlaczego tylko gotowka?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    dlaczego w tym pol-hurtowniach mozna placic tylko gotowka? naprawde ta
    gotowa, ktora notabene jest droga w obsludze, tak im sie oplaca i jest na
    reke???

  • 2. Data: 2003-12-30 15:45:18
    Temat: Re: selgros i macro-dlaczego tylko gotowka?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego w tym pol-hurtowniach mozna placic tylko gotowka? naprawde ta
    > gotowa, ktora notabene jest droga w obsludze, tak im sie oplaca i jest na
    > reke???

    Bo nie płacą 3,5% prowizji dla pośredników. Z drugiej strony zdanie "można
    płacić tylko gotówką" też nie jest zgodne z prawdą.

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-12-30 15:45:57
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    rena napisal/a:
    > dlaczego w tym pol-hurtowniach mozna placic tylko gotowka? naprawde ta
    > gotowa, ktora notabene jest droga w obsludze, tak im sie oplaca i
    > jest na reke???

    są jakieś karty wydawane chyba przez BH, którymi można płacić w macro,
    reszta to pewnie kwestia prowizji.
    a gotówka, jako rzeczesz, rzeczywiście jest im "na rękę" :-)))

    Zbiggy

  • 4. Data: 2003-12-30 15:51:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > są jakieś karty wydawane chyba przez BH, którymi można płacić w macro,

    BPH chciałeś powiedzieć.

    A teraz to już raczej BPHPBK.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2003-12-30 15:59:58
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > BPH chciałeś powiedzieć.
    >
    > A teraz to już raczej BPHPBK.

    A nie chodzilo mu przypadkiem o Bank Handlowy, ktory swojego czasu wessalo
    CITi ?

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2003-12-30 16:00:52
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo nie płacą 3,5% prowizji dla pośredników.

    3.5% przy takich obrotach ?! To musialaby byc jakas dupa a nie negocjator :)

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2003-12-30 16:03:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bss7g6$juo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A nie chodzilo mu przypadkiem o Bank Handlowy, ktory swojego czasu wessalo
    > CITi ?

    W Makro - AKAIF zawsze były 'oddzialiki' BPHu, połączone w jakiśtam sposób z
    kasami. Do tego można było płacić jedynie 'szpecjalnymi' kartami BPHu.

  • 8. Data: 2003-12-30 16:04:32
    Od: "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > : dlaczego w tym pol-hurtowniach mozna placic tylko gotowka? naprawde ta
    > : gotowa, ktora notabene jest droga w obsludze, tak im sie oplaca i jest

    Mają w nazwie CASH & CARRY :)
    Chociaż w pod-londynskim Makro płaciłem kartą jakieś
    7 lat temu.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 9. Data: 2003-12-30 18:55:18
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > W Makro - AKAIF zawsze były 'oddzialiki' BPHu, połączone w jakiśtam sposób z
    > kasami. Do tego można było płacić jedynie 'szpecjalnymi' kartami BPHu.

    Chargowkami z AFAIR 1,2% prowizji od transakcji bezgotowkowych.

  • 10. Data: 2003-12-30 21:13:06
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Bo nie płacą 3,5% prowizji dla pośredników. Z drugiej strony zdanie "można
    > płacić tylko gotówką" też nie jest zgodne z prawdą.

    to ciekawe ile placa za obrot gotowkowy, za odprowadzenia, konwoje,
    dodatkowa ochrone itd...poza tym, to psychologicznie udowodnione, ze ludzie
    placac karta wydaja wiecej. w przeciwnym razie nigdzie by nie mozna bylo
    placic karta - bo sklepom by sie to nie oplacalo!