  • 1. Data: 2003-12-30 12:44:53
    Temat: [mBank][wro] bankomat :-(
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    kiedy wszyscy psioczyli na mBank
    myslałem w duchu "czego Ci ludzie chcą ???, u mnie wsio choraszo

    do dziś
    wpadam Tesco godz 12-13, staję przy euronecie, wklepuje pin, i nic....
    powtarzam operacje...., wyciągam drugą kartę, wklepuje (...)
    nic.
    wq........ lece do domu (bo może z rozumkiem coś nie tak,
    i pomyliłem piny)
    wracam do bankomatu wstukuję piny (te same co wcześniej i nic:-(
    operacje powtarzam trzy razy i odchodzę bez kasy...

    Robert Steward
    pozdrawiam noworocznie, życząc jak najmniej utrapień z bankami

  • 2. Data: 2003-12-30 12:57:28
    Temat: Re: [mBank][wro] bankomat :-(
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wracam do bankomatu wstukuję piny (te same co wcześniej i nic:-(
    > operacje powtarzam trzy razy i odchodzę bez kasy...

    Może bankomat był trefny?
    Nie wydawał Ci się jakiś dziwny? Wyglądał dokładnie tak jak zawsze?
    Poczytaj co o tym pisze Karol Żwiruk na swojej stronie...
    tomekk

    A tak na marginesie to jakiś tydzień temu chciałem zapłacić za coś w salonie
    samochodowym i na "terminalu" czy jak to się tam nazywa wyświetliło kobiecie
    _"Autoryzacja głosowa"_... Ona zdziwiona do mnie "Ale ja nie mam mikrofonu".
    Próbowaliśmy chyba 6 razy autoryzować kartę - niestety - nic z tego nie
    wyszło. W mBanku winę zwalali na Polcard...

  • 3. Data: 2003-12-30 13:03:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    kobiecie
    > _"Autoryzacja głosowa"_... Ona zdziwiona do mnie "Ale ja nie mam

    A miała telefon ???????

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 4. Data: 2003-12-30 13:28:56
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsrt1t$2e0
    > salonie
    > kobiecie
    > mikrofonu".
    >
    > A miała telefon ???????

    Ale co to ma do rzeczy? Gdzie niby miała dzwonić na mLinię??
    t.

  • 5. Data: 2003-12-30 13:28:58
    Od: "Jack Blues" <s...@m...com>

    "tomekk" <g...@p...com> wrote in message

> [...]
    > Próbowaliśmy chyba 6 razy autoryzować kartę - niestety - nic z tego nie
    > wyszło. W mBanku winę zwalali na Polcard...

    Moze malo wyraznie powiedziales pin - trzeba bylo sprobowac mowic glosniej .
    (siedem , zero, trzy, cztery) :-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-12-30 13:31:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale co to ma do rzeczy? Gdzie niby miała dzwonić na mLinię??

    LOL . Do Polcardu miała dzwonić. O autoryzacji głosowej nie słyszałeś?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-12-30 13:34:04
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Jack Blues" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Moze malo wyraznie powiedziales pin - trzeba bylo sprobowac mowic glosniej
    .
    > (siedem , zero, trzy, cztery) :-)
    Żadnego pinu nie będe podawał. Karte mam taką, ze wystarczy podpisać.
    tomekk

  • 8. Data: 2003-12-30 13:35:22
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > LOL . Do Polcardu miała dzwonić. O autoryzacji głosowej nie słyszałeś?

    A skąd ja to mam wiedzieć? Czy ja kasjer jestem? Zawsze wystarczyło
    podpisać.
    To nie był jakiś sklep osiedlowy tylko salon forda. Sądziłem, ze tam wiedzą
    co zrobić z kartą płatniczą...
    t. :-(

  • 9. Data: 2003-12-30 13:41:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > .
    > Żadnego pinu nie będe podawał. Karte mam taką, ze wystarczy podpisać.

    ROTFL - to sie na sygnaturkę nadaje ;-))) Tomekk - weź i poczytaj trochę o
    kartach, bo mnie brzuch rozboli ze śmiechu, jak coś jeszcze napiszesz ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-12-30 13:42:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A skąd ja to mam wiedzieć? Czy ja kasjer jestem? Zawsze wystarczyło
    > podpisać.

    Trochę wiedzy podstawowej nie zaszkodzi.

    :-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn