  • Data: 2021-05-12 10:11:05
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja kupuję to co wiem że jest dobre albo da się zjeść ;-)
    Mimo kombinowania z nowszymi markami/towarami ciągle w moim
    gospodarstwie domowym kupuje się to samo ;-)

    A jak już muszę wybrać coś nieznanego to przekopuję pół internetu żeby
    dojść do wszystkich drobnych druczków ;-)

    Teraz stoję przed wyborem kablówki UPC, Netia, Orane.

    Tu reklama nic nie zmieni. Albo mam ich kabel w bloku albo nie
    (Popatrzyłem na skrzynki w korytarzu)
    albo mają lepsza dla mnie ofertę albo nie. ;-)

    Dziś się dowiedziałem że w neti mają fajną nagrywarkę w "chmurze"

    UPC ma moduły CI+ - tego też z reklamy się nie dowiesz