  • Data: 2021-05-12 14:08:58
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 13:31:20 +0200, cef wrote:

    > Do tego była kiedyś świetna opcja w telewizorach PIP
    > (picture in picture) ale teraz widzę znikła z oferty - a szkoda.

    To wymaga dwoch tunerow, chyba, ze dwa programy przypadkiem na tej
    samej czestotliwosci.

    Teraz ten "tuner" chyba troche drozszy, to moze nie dziwne, ze
    skasowali ... choc z drugiej strony - mozna by oba w jednym scalaku
    zmiescic.

    Nikt nie pomyslal, czy lobby reklamodawcow zalobbowalo?
    A moze nagrywarka stanowi rozwiazanie - nagrac, obejrzec pozniej.

    J.