  • Data: 2021-05-13 11:53:19
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 21:54:41 +0200, cef wrote:

    > Być może - taki z dużą "dupą", a na tym ciepłym korpusie
    > lubił się kot wygrzewać.

    Dawno dawno temu, w TV bylo kilka lamp elektronowych, w tym jeden
    kineskop. To sie nazywal "lampowy".
    Potem juz tylko kineskop.

    d3,pip-obraz-w-obrazie-!pip-2-tunery.bhtml

    > Jakoś się tym nie chwalą i jak kupowałem kolejny telewizor,
    > to żaden model kilkanaście lat temu tego nie miał.

    Jak widac - troche tego jest, i nawet mozna wyszukac, wiec widac ktos
    pyta. Ale mam wrazenie, ze drogie te modele, to moze ludzie kupuja
    tansze.
    No i drugi tuner sie przydaje do nagrywania programu w czasie
    ogladania innego, wiec do PIP trzeba by miec trzy :-)

    A teraz jeszcze czesto internet jest zrodlem filmu, wiec pytac sie
    o PIP z Netflixem :-)

    J.