  • Data: 2021-05-11 18:12:46
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-11-maja-2021 o 07:34, PiteR pisze:
    > Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam i żadna mu się nie spodoba
    > na pewno normalny nie jest.

    REKLAM na JUTUBIE.
    Mój czas jest zbyt cenny aby gapić się na reklamy.
    To jest mój świadomy wybór. Oglądam to co chcę.
    jestem WOLNYM BIAŁYM CZŁOWIEKIEM ;-)

    PS. W tv mam nagrywarkę i zazwyczaj oglądam z nagrania aby reklamy
    przewijać.
    A jak już mi się trafi program online to po planszy reklamowej zmieniam
    kanał. Jak w następnym reklmama i w następnym to wracam do nagrywarki
    albo do zblokowanego jutuba.

    To jest NIENORMALNE przy technologii XXI wieku?