  • 1. Data: 2002-01-14 14:20:46
    Temat: różnica pomiędzy m-bank a multibank?
    Od: "aga" <a...@p...com>

    Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy m-bankiem, a multibankiem (chodzi mi
    o pochodzenie - jaki jest pierwotny bank)? Weszłam na stronę jednego i
    drugiego i jeżeli dobrze przeczytałam obydwa są "odnogą" BRE Banku (może się
    mylę?!).
    Pozdrawiam. Aga.

  • 2. Data: 2002-01-14 14:21:34
    Temat: Re: różnica pomiędzy m-bank a multibank?
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "aga" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > o pochodzenie - jaki jest pierwotny bank)? Weszłam na stronę jednego i
    > drugiego i jeżeli dobrze przeczytałam obydwa są "odnogą" BRE Banku (może

    o różnicach poczytaj na

    www.multibank.pl
    www.mbank.com.pl

    obydwa wywodzą się z BRE

    mbank nie ma oddziałów

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-14 14:25:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > o pochodzenie - jaki jest pierwotny bank)? Weszłam na stronę jednego i
    > drugiego i jeżeli dobrze przeczytałam obydwa są "odnogą" BRE Banku (może

    Nie ma zadnego - oba banki sa spolkami zaleznymi BRE i dzialaja w ramach
    jego grupy. Sa one detalicznym ramieniem tego banku. Przykladem innym moglby
    byc HandloBank (ktorego juz nie ma ;) - banku Handlowego.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-14 14:31:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 14, 2002 at 03:41:35PM +0100, aga wrote:

    > No właśnie, po co ???????

    Bo chcieli. A jesli beda chcieli otworzyc trzeci to co?

    Proszki do prania, mimo ze modelow jest ze 40 pochodza z kilku, gora
    nastu firm - po co? Bo tak chcieli. Nawet jesli rozczlonkuja rynek to
    i tak w sumie szansa ze zbiora wiecej niz jedna oferta.

    Poza tym mbank i multi bank jest kierowany do nieco innego kregu odbiorcow.

    > A właśnie, że ma!!!!!

    Nie krzycz. Nie ma. Poczytaj na stronie mbanku.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-14 14:41:35
    Od: "aga" <a...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a1upg2$vc$1@news.tpi.pl...

    ------------------wyobraź sobie, że wiem jaka jest różnica w ofertach

    > obydwa wywodzą się z BRE
    No właśnie, po co ???????

    > mbank nie ma oddziałów
    A właśnie, że ma!!!!!

  • 6. Data: 2002-01-14 14:47:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No właśnie, po co ???????

    A tak :) Taka strategia.
    Po pierwsze BRE nie obslugiwal klientow detalicznych - tylko firmy + b.
    bogaci klienci - a jak wiadomo k. detaliczni to zrodla bardzo taniego
    pieniadza (tanszego od pozyczek miedzybankowych itp.) Dlatego utworzono
    mBank - jednak jako, ze jest to bank internetowy - rozwoj zaawansowanych
    produktow bankowych jest utrudniony - czy tez nieoplacalny na rynku
    polskim - ze wzgledu na plytki rynek.
    Nic nie przeszkadza - zeby przy okazji rozwinac siec malych placowek
    (ciekawe czy multi mozna nazwac mc'Bankiem? :) - gdzie zaoferowane zostana
    juz wszystkie produkty - takie jak kredyty itp. - To dla bardziej
    wymagajacych klientow - czyli przynoszacych wieksze zyski.
    Jak wielu analitykow przewiduje - moze sie zdarzyc, ze w przyszlosci mBank
    bedzie wchloniety przez Multi. Obecnie jednak maja zostac wproweadzone na
    gielde.

    To tak w skrocie.

    To sa jednak dwa rozne banki -> grupa docelowa jest takze inna. Oba banki
    korzystaja z podobnego oprogramowania, podobnych doswiadczen itp. Dlatego w
    tym wypadku taka dywersyfikacja ma sens.

    > A właśnie, że ma!!!!!

    Nie ma oddzialow w tradycyjnym tego rozumieniu.

    --

    ------

  • 7. Data: 2002-01-14 14:58:34
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:

    > Nie ma zadnego - oba banki sa spolkami zaleznymi BRE i dzialaja w ramach
    > jego grupy. Sa one detalicznym ramieniem tego banku. Przykladem innym moglby
    > byc HandloBank (ktorego juz nie ma ;) - banku Handlowego.

    Gwoli scislosci zarowno mBank jak i MultiBank, przynajmniej na razie,
    nie sa spolkami zaleznymi BRE. Pierwszy z nich to Wydzial Bankowosci
    Elektronicznej BRE Banku S.A., drugi - Oddzial Bankowosci Detalicznej
    BRE Banku S.A.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 8. Data: 2002-01-15 20:39:36
    Od: <p...@v...pl>

    {...}
    > o różnicach poczytaj na
    >
    > www.multibank.pl
    > www.mbank.com.pl

    {...}

    geniusz, proszę państwa, GENIUSZ!!!

  • 9. Data: 2002-01-16 08:03:59
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > {...}

    > {...}
    >
    > geniusz, proszę państwa, GENIUSZ!!!

    a sŁyszał kolega (który się nie podpisał zresztą) o jajku kolumba ?

    jeśli nie to odsyłam do literatury

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski