  • 1. Data: 2002-01-14 11:48:54
    Temat: BSKonline?
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Czy to zawsze działa tak tandetnie? Po zalogowaniu do systemu przeważnie
    wypisuje "trwa komunikacja" i można tak sobie czekać do nieskończoności.
    Może 1 na 10 prób kończy się sukcesem. Czy tylko ja mam pecha w dostępie do
    tego banku?

  • 2. Data: 2002-01-14 12:01:25
    Temat: Re: BSKonline?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypisuje "trwa komunikacja" i można tak sobie czekać do nieskończoności.
    > Może 1 na 10 prób kończy się sukcesem. Czy tylko ja mam pecha w dostępie

    Ostatnio czesto jest problem z komunikacja. Kiedys bylo lepiej. Podejrzewam
    ze jest coraz wiecej klientow systemu a serwery nie maja poszerzonych laczy
    i wszystko "wisi na laczach". Mnie ostatnio denertwuje wprowadzenie co
    chwila sprawdzania hasla. Jak siedze w systemie od 2 minut i chce wyjsc to
    po co chciec ode mnie ponownego podania hasla..? I tego typu glupie pomysly
    zwalniaja i obciazaja system...

    D.

  • 3. Data: 2002-01-14 12:11:42
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

> [...]
    > chwila sprawdzania hasla. Jak siedze w systemie od 2 minut i chce wyjsc to
    > po co chciec ode mnie ponownego podania hasla..? I tego typu glupie

    To nie jest tak sobie - po prostu w wyniku jakichś tam problemow
    z polaczeniem zostala zerwana sesja ... i trzeba ja otworzyc ;-)
    Stad haslo. Mnie tez to wkurza ...

    Jesli zas chodzi o samo BSK to jest to bardzo wolny i przeladowany
    Java system. Proponuje uzywac albo po 19 albo przed 8 rano - wtedy
    chodzi jak zloto ;-)

    Pozdrawiam

    pawgra