  • 1. Data: 2002-01-14 12:58:22
    Temat: Re: Ile za historię rachunku w BPH-PBK?
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    "alexy" <a...@w...pl> wrote in message news:02011413583319@polnews.pl...
    > W PBK przed połączeniem chcieli 15 PLN za stronę, co w przypadku historii
    > całego roku dawało mi kilkaset złotych. Teraz w tabeli opłat są dwie
    pozycje:
    > a) 4 złote za miesiąc
    > b) 10 złotych za stronę.
    > Czy to oznacza, że mogę wziąć 12 razy miesiąc, czy też i tak wydrukują mi
    > całego roku i wykasują po 10 za stronę? zaznaczam, że potrzebna jest też
    > pieczątka i podpis, bo chcę to zanieść do innego banku - zgadnijecie
    > jakiego:)))
    > --

    Moj oddzial powiedzial, ze to 4 PLN to za niepodsemplowany papierek. Za to
    podstemplowanie kosztuje 10 PLN - takze zwyklego miesiecznego wyciagu
    przysylanego do domu. Multibankowi raczej wystarczy.

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2002-01-14 12:58:33
    Temat: Ile za historię rachunku w BPH-PBK?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    W PBK przed połączeniem chcieli 15 PLN za stronę, co w przypadku historii z
    całego roku dawało mi kilkaset złotych. Teraz w tabeli opłat są dwie pozycje:
    a) 4 złote za miesiąc
    b) 10 złotych za stronę.
    Czy to oznacza, że mogę wziąć 12 razy miesiąc, czy też i tak wydrukują mi z
    całego roku i wykasują po 10 za stronę? zaznaczam, że potrzebna jest też
    pieczątka i podpis, bo chcę to zanieść do innego banku - zgadnijecie
    jakiego:)))
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-01-14 13:29:13
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >podstemplowanie kosztuje 10 PLN - takze zwyklego miesiecznego wyciagu
    >przysylanego do domu. Multibankowi raczej wystarczy.

    Czyli co wystarczy Multibankowi? Niepodstemplowane papierki, czy też te same
    papierki, ale na każdym w PBK mają mi podstemplować po 10 złotych od sztuki?
    To by było 12 razy 4 plus 12 razy 10. Jeśli tak, to jest to mniej niż 15 za
    stronę wydruku (tak jak chcieli w grudniu), ale i tak mam kilka innych
    pomysłów jak wydać 168 złotych.

  • 4. Data: 2002-01-14 13:36:26
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    za
    > stronę wydruku (tak jak chcieli w grudniu), ale i tak mam kilka innych

    Oczywiscie podstemplowane wyciagi.
    Mozna tez przyniesc za 6 mies, najwyzej dostaniesz na poczatek mniejsza
    linie kredytowa. Jezeli przechowujesz wyciagi w domu to zaplacisz w sumie 60
    PLN. Oczywiscie jest takze szansa, ze sympatyczna pani z okienka
    podstempluje ci za darmo.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-01-14 13:41:03
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >linie kredytowa. Jezeli przechowujesz wyciagi w domu to zaplacisz w sumie 60
    >PLN. Oczywiscie jest takze szansa, ze sympatyczna pani z okienka

    Wielkie dzięki! Wstyd się przyznać, ale jest jeszcze jeden problem: ja wyciągi
    (chyba zapadnę się pod ziemię!!!) wyrzucam. Czyli musze iść do banku, poprosić
    o jakieś duplikaty i dopiero stemplować, tak?

  • 6. Data: 2002-01-14 13:58:30
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    poprosić
    > o jakieś duplikaty i dopiero stemplować, tak?

    Ano :((

    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2002-01-14 14:10:27
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Ano :((
    >
    >pzdr
    >wkg

    Ja tym bardziej :(((((((((((((
    Dzięki za info

  • 8. Data: 2002-01-15 11:37:01
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    A przed chwilą dzwoniłem do oddziału i powiedzieli mi, że dają historię za
    darmo. Jakiś cud, czy ktoś się pomylił?

  • 9. Data: 2002-01-15 13:48:57
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > A przed chwilą dzwoniłem do oddziału i powiedzieli mi, że dają historię za
    > darmo. Jakiś cud, czy ktoś się pomylił?
    > --

    Dyrektor oddzialu ma prawo obnizyc prowizje. Ale zadzwon jeszcze raz i
    zapytaj, czy daja za darmo podstemplowana.

    pzdr
    wkg

  • 10. Data: 2002-01-15 13:52:37
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Dyrektor oddzialu ma prawo obnizyc prowizje. Ale zadzwon jeszcze raz i
    >zapytaj, czy daja za darmo podstemplowana.

    No tak, właśnie podstemplowaną historię mają mi dać za darmo. Pytali tylko
    jaką chcę pieczątkę, więc powiedziałem, że taką, żeby akceptowali ten kwit w
    innym banku. O co chodzi z tymi pieczątkami - nie wiem, bo się na tym nie
    znam.