  • 1. Data: 2004-05-22 20:55:59
    Temat: rozmówki bankowe przez telefon
    Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>

    Dzień Dobry po długiej nieobecności :-).

    Przeglądając stare dyski znalazłem pochodzące z 1999 roku nagrania
    rozmów z pracownikami różnych banków. Temat przewodni: 'Chciałem
    założyć w waszym banku lokatę.' Rozmowy sa niewątpliwie zabawne ale
    poziom profesjonalizmu pracowników banku pozostawia wiele do życzenia.
    Dzisiaj w większości banków jest niewiele lepiej. Pliki można pobrać
    tu: http://212.244.36.240/~michal/obatal/. Może zrobię serwis
    internetowy z tego typu rozmowami? :-)

    --
    Lech 'obatal' Zakrzewski

  • 2. Data: 2004-05-22 23:45:33
    Temat: Re: rozmówki bankowe przez telefon
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl> wrote:
    > Dzień Dobry po długiej nieobecności :-).
    >
    > Przeglądając stare dyski znalazłem pochodzące z 1999 roku nagrania
    > rozmów z pracownikami różnych banków.

    He he - niezłe :)
    Rozumiem, że to Ty "odstawiałeś" klienta? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-23 08:25:24
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Lech 'obatal' Zakrzewski" <l...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:s6fva01k6fktm48n2c56tf075j1vu5v564@4ax.com...
> [...]
    > poziom profesjonalizmu pracowników banku pozostawia wiele do życzenia.
    > Dzisiaj w większości banków jest niewiele lepiej. Pliki można pobrać

    czuje pan 4 %
    1 ECU = 2,21 a 1000 ECU = ok. 4000 ..............

    ROTFL

    Jaca

  • 4. Data: 2004-05-23 08:56:34
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    > Dzień Dobry po długiej nieobecności :-).
    >
    > Przeglądając stare dyski znalazłem pochodzące z 1999 roku nagrania

    Czy takie rozmowy nie sa materialem poufnym? Tak
    przynajmniej bank informuje na poczatku kazdej rozmowy.
    Wiec pytanie na ile to moga byc autentyczne nagrania?
    I ewentualnie ile za upublicznienie takiego nagrania
    klient moglby dostac odszkodowania od banku?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2004-05-23 09:43:10
    Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>

    On Sun, 23 May 2004 10:56:34 +0200, "Marcin" <n...@n...com>
    wrote:

> [...]
    >I ewentualnie ile za upublicznienie takiego nagrania
    >klient moglby dostac odszkodowania od banku?

    Takie rozmowy są materiałem poufnym. Dla banku. Nie dla klienta. Więc
    bank nie może ich upublicznić a klient wręcz przeciwnie. Oczywiście w
    sposób nienaruszający prawa (naruszający nie). Wchodzą w rachubę m.in
    normy dotyczące ochrony dóbr osobistych osoby prawnej. Nagrania są jak
    najbardziej autentyczne i w oparciu o nie prowadzone było szkolenie z
    telemarketingu biernego w jednym zbanków. Z dobrym skutkiem.

    --
    obatal