  • 1. Data: 2004-05-22 22:28:51
    Temat: kk CITI czy LUKASa ???
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Prosze o poradę którą kartę wybrać.Mam kk Lukasa od 8 m-cy, ale CITI kusi i
    kusi...dają co najmniej taki sam limit i użytkowanie kk niższe(chyba
    kilkanaście% a w Lukiasie jest 29%.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-24 21:40:19
    Temat: Re: kk CITI czy LUKASa ???
    Od: ejaro <e...@i...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2004 00:28:51 +0200, carlos napisał(a):

    > Prosze o poradę którą kartę wybrać.Mam kk Lukasa od 8 m-cy, ale CITI kusi i
    > kusi...dają co najmniej taki sam limit i użytkowanie kk niższe(chyba
    > kilkanaście% a w Lukiasie jest 29%.

    co to znaczy kilkanascie???? nie wierze aby citi proponowalo tobie
    kilkanascie(mowimy tu o rzeczywistym oprocentowaniu rocznym..)
    przede wszystkim zorientuj sie ile zaplacisz za karte.... w LB a ile w
    Citi

    dalej:
    - ile zaplacisz za uzytkowanie karty (czy jest tyko oplata
    jednorazowa..)
    - czy musisz jakis dodatkowo dokumenty przedstawiac aby postarac sie o
    karte..9w koncu czas jest wazny a nie kazdy ma ochote zalatiac np po
    kadrach zaswiadczenia o zarobkach..)
    - zapytaj jaki limit tobie przysluguje w citi a jaki w LB...

    czy jest pobierana dodatkowa oplata za ubezpieczenie (kazda karta
    kredytwa jest ubezpieczona od kradziezy samej karty, od kradziezy
    towaru zakupionego karta itd..0
    - kolejna rzecz moze aktualnie nie wazna ale jaki jest przelicznik
    walut wsytuacji kiedy chcesz z kart skorzystac za granica...

    - jaki jest limit dzienny wyplaty gotowki za pomoca katy z bankomatu
    -... (sa takie limity ustalone)
    jakie sa naliczane prowizje za wyplate gotowk z bankomatu..

    troche masz pytan ktore pomoga tobie wybrac wlasciwa karte... 9zadajac
    takie pytania pracownikowi zorientujesz sie w ofercie...:-))

    osobiscie posiadam karte w LB... wybralam Master Card (mozna skorzystac
    jeszcze z Classic)a dlaczego...? bo nawiele powyzszych pytan odpowiedzi
    byly dla mnie OK w ofercie LB a dodatkowo za darmo mam mozliwosc
    kontrolowania mojego rachunku karty w necie - to byl mocny argumnet....)
    --

    pozdra.

    ejaro