  • Data: 2008-01-26 19:24:14
    Temat: Re: rodzina przelewa z zagranicy, prosto i tanio
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 16:48, "Slavekk" <s...@g...pl> wrote:

    > Nie jestem pracownikiem banku czy innego oxxfinance żeby ci ofert
    > szukać.

    Zauwazylem, ze wiele osob zmysla rozne uslugi czy przepisy, ale gdy
    sie pyta o konkrety nabiera wody w usta

    Musze ci powiedziec, ze gdy bierze sie kredyt w jenach, kursy sa tak
    korzystne, ze w dniach splaty bank przelewa ci pieniadze na konto,
    zamiast, zebys ty regulowal rate. W jakim banku nie powiem -
    poszukaj ;)